zondag 12 mei 2019

Stickey Sunday #8


Van mijn kaart van gisteren
had ik nog een JIJ over.
Ik koos drie tapejes uit
in zwart- wit.


Die plakte ik onder elkaar 
op een iets kleiner papier
dan mijn kaart.


Daarop kwam de JIJ, die ik 
in een afgeronde rechthoek
weer in legde, daarop een mini jij.
En zo had ik nog eens een
echte Stickey Sunday kaart.

Zondag, rustdag,...
Dat is nodig.
Gisteren was een intense dag
met onder andere een
ziekenhuis bezoek van een
oude ( nog jonge ) vriend die
begin april een beroerte kreeg.
Hij moet 6 maanden revalideren.
Hij boekte al vooruitgang,
maar het is nog een lange weg...
We gingen op bezoek met
een zakje vol gezond biologisch
lekkers, want in een ziekenhuis is
het eten maar weinig waardevol.
Ik schreef onderstaand tekstje op
een kaartje dat ik al eerder toonde :


Ik hoop dat deze tekst hem
wat kracht kan geven als hij
aan zichzelf twijfelt.


Dit is de voorkant van de
kaart, hij heeft altijd 🌵
staan in zijn woning.
Dus het paste perfect.

Fijne zondag!

14 opmerkingen:

  1. Heel mooie kaartjes Sarah, zeker het kaartje voor je vriend is prachtig ! Ja, een beroerte... mijn broer heeft het ook gehad, ik weet hoe erg dat is.... veel sterkte en moed voor de zieke en zijn familie. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze JIJ kaart vind ik echt super! Mooi dat rood met de zwart/wit tapejes. Ook de beterschapskaart is mooi.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Two fabulous cards - the first is a beautifully bold, the second seems so perfect for your cactus-loving friend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee leuke kaarten Sarah!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaartjes laat je zien Sarah.
    Fijne zondag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die jij-kaart is echt super, zo zwart-wit met dat ene woord in het rood... prachtig! Je beterschapskaart is ook leuk. Wat een vreselijk, een jonge man die een beroerte krijgt... pfff, zwaar. Maar hij zal zeker hoop kunnen putten uit je kaart.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi.
    Zonde om de "Jij" weg te doen hè.
    Je kunt er beter en mooie kaart mee maken.
    De tekst is prachtig, hopen dat hij er af en toe,, als het nodig is, aan denkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi om zo'n kaart voor een vriend te maken. De Jij-kaart is trouwens ook prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee mooie en ook bijzondere kaartjes, de tapejes staan leuk als achtergrond bij het rood van JIJ, de beterschapskaart is lief en persoonlijk.
    Ik heb flink geëxperimenteerd met soorten verf en inkt voor in het scheerschuim te gebruiken, zelfs combinaties van acrylverf en inkt zijn gelukt. Alcohol inkt heb ik niet, voor de blauwgroene kaarten heb ik flesjes (navul)inkt van SU gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ziet er helemaal leuk uit ! mooie kaartjes
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi met die washitapejes en de tekst binnenin is mooi (geschreven). Je cactuskaartje is ook tof! Hopelijk verloopt de revalidatie voorspoedig...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaarten! Goede inspiratie zoals jij die tapetjes op de 1e kaart verwerkte...heb er nog zoveel... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah