woensdag 1 mei 2019

Geluk zit in kleine dingen


Vandaag ga ik weer op reis
naar Nederland met mijn kaartje.
Het kaartjes is wellicht nog
onderweg, dus ik vertel niet
voor wie hij is...
Maar als ik hem vandaag niet
post dan kan ik hem niet meer linken.
( want vrijdag heb ik er nog
eentje voor jullie )


Ik ontdekte dat ik ook een
molen stempel heb met het zoeken
naar iets Hollands.


Als de rest komt uit het pakketje
van Colien, ook het mooie bedeltje.
Met dit echt Hollands kaartje
doe ik weer mee met
4SCB # 19
' Ik hou van Holland '


Met deze meiklokjes
verwelkom ik mei.
Vandaag is het hier
' Feest van de arbeid '
dus geen school en
winkels toe...

13 opmerkingen:

  1. Deze is ook weer zo leuk! Geniet vandaag lekker met de kids van jullie vrije dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk!!
    Je zit wel helemaal in de Hollandse sfeer hè?!
    Dat bedeltje is ook schattig zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook dit is een toffe "Hollandse kaart" Leuk de stempels met de molens op het label en het bedeltje. Fijne Feestdag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, weer een heel mooie en leuke Holland-kaart, zo schattig met dat bedeltje ! Ja, 1 mei, mijn tuin staat vol met meiklokjes, heb er al uitgedeeld aan de buren... :) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent goed bezig (geweest), deze is ook erg tof! Geniet van vandaag, hier ook volop (Lelietjes van Dalen) in de tuin in bloei, heel leuk en ze geuren lekker!
    Bedankt voor nog een inzending op het 4 Season blog en ik kijk uit naar je laatste ;)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een echt mooi Hollands kaartje ! En geniet van je 1ste mei. Ik heb deze morgen ook al meiklokjes geplukt in de tuin van mijn schoonpapa zaliger en bij zijn foto gezet.... groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf Hollandkaartje heb je gemaakt! En de meiklokjes, ik wist niet eens dat ze zo ook genoemd werden. Weer wat geleerd! Ik noem ze altijd Lelietjes van Dalen. Mijn moeder had die in haar bruidsboeket, in december....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje!! en bedankt voor foto de meibloempjes oftewel in het nederlands: lelietjes van dalen.
    Ooit probeerde een fransman op een camping in het zuiden ons uit te leggen wat een "mayflower"was, hij wist dus wel het engelse woord. Hij riep maar steeds dat iedereen die bloempjes kreeg op 1 mei maar wij kenden die traditie niet. Maar we zijn er uitgekomen.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier gewoon een werkdag...maar wel even een break met thee en genieten van al het moois dat iedereen maakt :) Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie hollandse kaart.....bedankt voor je deelname bij 4 Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah