dinsdag 30 augustus 2022

Colien daagt Sarah uit #14 ' Gnomes '

 


Vandaag heb ik maar liefst 
3 kaartjes om te laten zien.


Colien daagde me uit om met dit papier
en de gnomes een kaartje te maken met
een patchwork/quilt achtergrond.


Ik haalde mijn quiltsnijmal boven en 
sneed er 3 papiertjes mee.
En dan begon ik te puzzelen.


Daarna had ik 3 achtergronden klaar!


Ik plakte de achtergrond op
een kaart en koos een gnome uit.


Ik plakte ook nog een labeltje op.


Dit is kaartje nummer twee.


Deze gnome is wel heel grappig. 


Dit is kaartje nummer 3.


De Gnomes passen echt leuk bij 
het papier. Colien heeft deze uitdaging
weer goed bedacht. Dankzij haar 
kan ik mijn kaartjes ook linken bij
4 SCB: #59 ' patchwork/quilt '


Ik laat de drie kaartjes nog een 
keer samen zien. 
Wat zou Colien gemaakt hebben?
Je kan het HIER bewonderen.

Morgen ben ik er met een 
kaartje voor het KKT. 
Tot dan?

☀️





11 opmerkingen:

  1. Wat leuk gemaakt Sarah!
    Echt een opdracht voor jou , zo'n patchworkgeheel!
    Mooi resultaat!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk geworden!! Alle drie heel mooi met de quilt-achtergrond, toffe mal is dat en het zwart erbij maakt het pittig. Door de witte stukken onderin geeft het rust en komen de gnomes goed uit, heel geslaagd!
    En bedankt voor je deelname aan onze challenge op het 4 Season blog! :)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige patchwork kaarten Sarah.
    Zo mooi gemaakt, top.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn superleuk! Je hebt er mooie puzzeltjes van gemaakt, de gnooms passen er perfect bij. Mooie papiertjes en kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaaah lief zijn ze.
    Wat zijn ze leuk hè, die zomer gnoomes.
    Mooie kleurtjes, daar wordt je toch blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk hier allemaal weer op je blog. Zo gaaf !! En ja die bobbinhood. Ik wil em ook. Maar schuif het toch maar weer op de lange baan. Ik kom er denk ik niet aan toe. Als je dichterbij woonde dan kwam ik een workshop bij je volgen.
    Je andere tasjes en kaarten zijn ook super.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ze zijn echt heel leuk! Mooie ster is dat he? Ik heb hem ook, maar gebruik hem eigenlijk alleen met kerst. Dit is een top idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaarten met de mooie patchwork achtergronden en de gnomes in in bijpassende kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat is dit mooi!! Wel een werkje alles zo uitsnijden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke patchwork kaarten heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname aan de challenge bij 4 Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah