woensdag 24 augustus 2022

Kaartje voor mijn zus



Vandaag is het de verjaardag van
mijn zus. 
Ik schilderde een stempel van 
Sarah Kay in, passend bij het 
papier dat ik eerst uitgekozen had.
Aan de rechterkant zie je papier uit een
oud boek, want mijn zus werkt in
een bibliotheek.


De twee meisjes dat zijn wij.
We houden beiden van paars 💜


In de envelop stak ik ook dit kaartje 
voor Leo en Myra.
Leo sukkelt nog steeds met zijn gezondheid
en moest geopereerd worden. 
De operatie ging gepaard met complicaties en 
het was een paar dagen heel spannend.
Leo ligt nu niet meer op de 
 de intensieve afdeling maar moet zeker
nog een week goed opgevolgd worden 
in het ziekenhuis en daarna moet hij
thuis revalideren.
Het kaartje met mama koala en haar baby
en de tekst 'Hang in There' maakte ik
om Myra moed te geven.


De kaartjes gaan de post op en als Leo
weer aangesterkt is, 
spring ik de trein op 
om hem te knuffelen en 
geef ik het kadootje aan mijn zus.
Nu even afwachten en duimen dat 
alles de goede richting blijft gaan🕯️

☀️ Groetjes ☀️

 

6 opmerkingen:

  1. Dat is leuk, de kaart voor je zus.
    Heel mooi, die afbeelding en het past perfect bij het dp.
    Oeh, ik wist niet dat het zo spannend is met Leo...... heel veel sterkte voor jullie allemaal.
    Lief, het kaartje wat je voor Myra gemaakt hebt, dat zal haar goed doen🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O jeetje, wat heftig, zo'n kleintje die al geopereerd moet worden. Heel veel sterkte voor jullie allemaal, ik duim voor een goede afloop.
    Je maakte mooie kaarten, ook die voor je zus, gefeliciteerd. Leuk met Holly Hobby, mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten Sarah
    Die van Sarah Kay geeft mij een nistalgisch gevoel,
    Ahwat erg dat het niet zo goed met de kleine Leo gaat, hopelijk hersteld hij snel!
    Ook het koalakaarthe vind ik super
    De tegelstipkaart mettekst voor je zus vind ik ook prachtig!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een spanning om die kleine Leo. Hopelijk gaat het weer wat beter met hem. Fijn om dan even zo’n leuke kaart te kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie en lieve kaarten, Sarah. Hopelijk knapt Leo snel weer verder op!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och Sarah, wat een zorgen dan meteen in zijn jonge leventje, zeg! Sjonge, dat gun je toch niemand.
    Je kaartjes zijn allebei heel leuk en lief. Dat zal goed doen, net als je bezoekje.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah