woensdag 14 februari 2024

Totebag 💜🤟



Vandaag is het Valentijn, een ideale
dag om deze tas te laten zien.
Ik neem jullie mee in het proces.


Ergens in november zeefdrukte
ik dit hand op de tas en op een papier.
Het ontwerp komt van Bobbinhood. 
De betekenis van het
hand is 'I love you'.


Daaronder kwam het woord love,
dat ontwierp ik zelf.


In de O kwam een klein hartje.


Met een textielstift gaf ik het 
woord een fijn randje.


Kant 1 was klaar!


De zak is eigenlijk een bestaande
zak, maar omdat ik hem ooit heb 
gekregen wou ik er iets eigen van maken.


Over de info van de bakkerij
drukte ik een zwart vlak.


Ik ontwierp iets wat op het
vlak kon komen. 


Ik sneed het netjes uit.


En maakte op papier enkele testdrukken.


Toen maakte ik een druk
met mijn zeefraam.


Gelukt!


En zo was kant twee ook klaar.
De zak zelf is nogal dun van stof,
dus ik naaide nog een binnenkant 
en stikte die vast aan de buitenkant.


En nu heb ik deze leuke tas om
mijn boodschappen in te doen.


Samen met mijn tas met de plant op
(die ik HIER laat zien)
heb ik nu twee leuke totebags.

Ik wil jullie nog bedanken voor de 
lieve reacties op mijn vorige bericht.
Ik kom nauwelijks toe aan een blogrondje,
het blijft hier een intense tijd en nu
hebben de kinderen ook krokusvakantie,
maar ik geniet zo van de trouwe reacties.

Fijne dag ❤️



7 opmerkingen:

  1. Sjonge jonge, wat ben jij toch creatief!!
    SUPER leuk weer, deze tas.
    Het lijntje om de love heen is mooi zeg, hele strakke lijn.
    En het uitsnijden van het figuur is héél goed gelukt.
    Knap werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A work of LOVE en razend knap van jou, wat ben je toch een creatief mens!
    Gezellige vakantieweek!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachttassen, Sarah
    Geweldig gemaakt dat love teken is zo mooi gelukt!
    Gewoon genieten van je gezin bloggen en reageren komt wel weer...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent een talent!! Wat mooi gedaan, ik heb met studie naar het uitgesneden figuur gekeken. Wat een geduld niet je daar voor hebben.
    Liefs en een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een enige tas. Hij is enig en enig in zijn soort. Super gedaan weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sarah, wat zijn dit weer leuke en knappe creaties. Mooi dat je laat zien hoe het in zijn werk gaat. Altijd leuk en proces te volgen. Steegje met alles en geniet een beetje van de vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke tas die nu weer met plezier gebruikt gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah