zondag 4 februari 2024

Twee zakjes



Een zakje komt bij mij meestal
niet op zijn eentje omdat het 
gewoon handig is om ineens
meerdere te maken.
De werkwijze zit dan in je handen
en je moet bij meerdere niet 
meer zo nadenken.


Jaro vroeg me om een zakje te maken 
waar hij kleine dingen in kan steken,
zoals sleutels, zijn oortjes en andere
dingen, nu zijn ze vaak zoek in zijn 
boekentas.


Daarvoor kozen we deze stofjes uit:
de fietsen voor de buitenkant, 
het andere blauwe voor de binnenkant.
(Het paarse is ons tafelkleed)


Binnenkort is er weer een kleine jarige.
Een zakje voor speelgoed in te steken
komt altijd van pas.


Ik gebruikte deze vrolijke stofjes.


En zo kon ik weer iets afvinken
van mijn naai-todo-lijstje.

Fijne zondag!



 

8 opmerkingen:

  1. En heb je meteen weer een leuk kadootje.
    Wat een leuke vrolijke stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd handig zulke bewaarzakjes. En wat gebruikte je een mooie stofjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een handige zakjes met de leuke stofjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke zakjes Sarah
    En zo praktisch
    Mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk !!!! En handig ....doet me aan mijn moeder
    denken, zij maakte ook van deze zakjes. Maar dan van kunstleer.
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dit zijn ook gave zakjes!! Hier ook nog maar weer eens aan de gang.
    Mijn to do lijstje is weer best lang.
    Ik vond ook die tasjes met die bodem die je een poos geleden maakte zo mooi.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke zakjes. Vrolijk van kleur, die zullen vaak gebruikt gaan worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah