donderdag 8 februari 2024

Viltcreaties van Jaro



De week vliegt hier weer voorbij.
De krokusvakantie is bijna daar.
Jaro kwam deze week met zijn
werkjes van handwerk thuis en
met een goed rapport, ondanks dat hij 
dit semester veel is ziek geweest.
Kijk nu wat voor moois hij 
bij had!!


De kleuren van zijn tasje 
zijn prachtig!
Het verwerken van het Jing jang
teken vind ik heel tof gevonden.


Het bovenste was een proeflapje en
onderaan een zakje waar hij zijn
gsm kan insteken.
Leuk toch!
En dat bracht me op ideeën.


Mijn vilten pantoffels die ik kreeg voor 
mijn verjaardag van Nomi daar waren 
aan de tenen gaatjes gekomen.
Met sprookjeswol en een prikviltnaald
dichtte ik de gaatjes. 
Nu kunnen ze weer even mee!
Hihi, Aranka vond het geniaal bedacht
(en ik eigenlijk ook)

Fijne dag!



 

11 opmerkingen:

  1. Jaro is volgens mij al net zo creatief als zijn moeder. Mooie dingen heeft hij gemaakt.
    En jouw oplossing voor de pantoffels is goed bedacht. Weggooien is ook zonde!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een creatief kind. Hij heeft het van jou, en jij nu van hem. Leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie voor series heet Jaro gemaakt. En het oplappen van je sloffen is ook geniaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, hoe verzin je het, geniaal bedacht en helemaal van deze tijd dat we langer met onze spullen moeten doen. Creatieve zoon heb je zeg! Leuk dat het in de genen zit. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaro is goed bezig geweest, knap gemaakt.
    Jij hebt je sloffen ook knap hersteld, ze passen zelfs nu beter bij je sokken, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat juist Jaro jou op een idee bracht, ze zijn weer helemaal bruikbaar èn hip, die pantoffels!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie creaties van Jaro
    Zo leuk dat ze op zijn school aandacht aan handenarbeid besteden
    Jou slippers zijn mooi gerestaureerd
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaro is wel een echt kind van jou hè, wat een mooie dingen heeft hij gemaakt. En die sloffen zijn super. Toen onze oudste dochter heel klein was noemde ze sloffen "vwosso", geen idee hoe ze daar aan kwam. Ha, ha.
    Fijn weekend en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De vilten tasjes van Jaro heeft hij mooi gemaakt hoor. Grappig dat je op het idee kwam om je vilten pantoffels met een ander kleurtje te 'restaureren' Leuk hoor!
    Fijn weekend, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf! Jaro, heel mooi gemaakt. Leuk Sarah, dat hij je zo inspireert

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zag er eigenlijk een pinquin in het tasje van Jaro totdat ik verder las, haha.
    Leuk dat ze nog echt met naald en draad dingen maken. De meiden maken alleen dingen van papier. Moet ik ze thuis maar uitdagen.
    En goed opgelost met je pantoffels. Ik heb weer een gat in mijn wollen sokken en moet ook nog aan de gang.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah