zaterdag 29 juni 2024

Blijmakers * Handletteringschrift #15/2



Hier ben ik weer met een inzage in 
mijn handletteringschrift.
Deze keer maakte ik pagina's 
met dingen waar ik 
gelukkig van wordt,
blijmakers 😄.
Geluk zit in kleine dingen.


Ik knipte woorden uit en maakte
daar een collage mee.


De hele pagina ziet er zo uit.


Soms vind je teksten die het
gewoon perfect omschrijven.
Binnenkort zullen er hier ook bloemen
staan in een zelfgemaakte vaasje
(Project in constructie)


Met plantjes bezig zijn vind ik
ook heerlijk. 
Gisteren trouwens de tomatenplantjes
op een goed plekje kunnen zetten en
wat bloemzaadjes gestrooid. 
Gisteren ook Aranka haar gordijnen
korter gemaakt. 
Dus deze pagina is heel toepasselijk.


De hele pagina nog voor jullie.


Naast klusjes allerlei in en rond
ons huisje, vind ik
fietsen lekker ontspannend.
Ik kan ook enorm genieten van lezen
in mijn hangmat. (Of slapen 😴)
Vlaggetjes hangen hier het hele jaar
op, want ik vind dat je elke dag
die je kado krijgt moet vieren.


Nog een tekst die ik mooi vind.
Ik ga niet elke zondagochtend wandelen 
en ik heb ook geen hond.
Maar als ik ga wandelen hier in het
park vlakbij of op vakantie dan voel 
je hoe stress van je wegglijdt.


Nog een overzicht van deze 
laatste pagina.

Ik had een plezier om dingen uit
te zoeken in oude magazine's die 
me blijmaken.
Het is zeker niet volledig, maar
het is een ode aan de 
kleine, eenvoudige dingen.

De kinderen hebben vakantie!
Ik ben trots op ze alle vier en hun
afgelegde traject afgelopen jaar.
Ieder gaat op zijn eigen ritme verder en
ik vertrouw erop dat ze elk op
hun eigen manier geraken waar ze
heen willen.
Ze mogen met volle teugen 
genieten van de vakantie. 

Fijn weekend! 



 

7 opmerkingen:

  1. Wat heb je je handletteringsschrift mooi gevuld met je kleine geluksmomenten. Ziet er top uit. Geniet lekker van de vakantie.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi allemaal Sarah!
    geniet van de vakantie met de kinderen!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig schrift is dit! Heerlijk om zo van alles bij elkaar te zoeken in tijdschriften en er dan iets eigens van te maken.
    Hier duurt het nog 3 weken voordat de vakantie begint.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt Sarah
    Heel fijn dat je zo mag genieten van de leuke dingen!
    Fijne vakantitijd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig allemaal. Heel mooi dat je voor jezelf zoveel moois maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit weer een geweldig project! Supermooi met al de plaatjes en quotes. En je hebt helemaal gelijk: Vier elke dag!
    Wat fijn dat de kinderen hun weg zo op hun eigen manier vinden, mag je zeker trots op zijn! Allemaal op hun eigen tempo...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie pagina’s maakte je. Het is dat zo fijn dat je al makend ook heel intens bezig bent met het thema.
    En nu hebben de kinderen vakantie. Maak mooie dagen met elkaar! Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah