donderdag 27 juni 2024

Spend time feeding your soul * Aquarelboek #8



Gisteren heb ik een hele dag in 
de tuin gewerkt. Op het
heetste van de dag heb ik een 
pauze ingelast en nog een 
pagina gemaakt in mijn
aquarelboek.


Eerste heb ik een schets gemaakt.
Mijn inspiratie vond ik op Pinterest, 
ik verwerkte een afbeelding 
van Debi Payne 


Hier is het schilderen klaar,
de bloemen hebben nog
omlijning nodig.


Een sfeerbeeldje met mijn 
aquareldoosjes.


Hier is het helemaal af!

Vandaag doe ik nog wat verder
met het grote opkuiswerk in de tuin en 
daarna hoop ik wat te kunnen zaaien
en de tomaten plantjes in 
grote potten te kunnen zetten.

Fijne dag!

 

6 opmerkingen:

  1. wat een mooi pagina voor in je boek mooie geschilderd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie fleurige pagina, Dsrah
    Veel plezier met de tuin
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige pagina! Heel mooi gedoodled en de tekst is ook weer mooi.
    Hier was het gisteren om 1800 uur pas op zijn heetst: 31 graden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helemaal leuk is deze geworden, geslaagd
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk dat je zo lekker je ei kwijt kan zo!!
    En nog fijner dat het zo opschiet met je tuin.
    Alvast een fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah