zondag 30 juni 2024

Jij bent jarig!



Vandaag is mijn toekomstige 
schoonzus jarig.
Mijn broer en zijn vriendin 
hebben twee hondjes dus voor
V. een kaartje met een hondje.


De achtergrond maakte ik met
toverpapier van de Action.
( De veren staan er reeds op en met
aquarelverf gaf ik het papier kleur.)
In het gras liggen 3 botjes.
Nog wat sequins om het feestelijk
te maken.


Op de binnenkant tekende 
ik een tekst.

De trouw van mijn broer en zijn
toekomstige vrouw op 12 juli
 komt nu wel heel dichtbij. 
Het wordt een bescheiden trouw en
afwachten hoe hij zich dan voelt 
want dan heeft hij zijn 4 de chemo
achter de rug.
Na de derde chemo deze week, 
begon zijn lange haar uit te vallen,
hij heeft alles afgeschoren nu.
Ik heb hem altijd geweten
met lang haar vanaf zijn 12 jaar.
Het staat hem wel, maar ik
moet er toch even aan wennen.
Hij gaat heel dapper zijn
traject aan. 

Fijne zondag!



 

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart met het lieve hondje. Wat leuk dat toverpapier.
    Sterkte voor je broer en maak er de 12e een onvergetelijke dag van met elkaar.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel toffe kaart Sarah, en wat een leuk idee die achtergrond met toverpapier. Maak er de 12e samen een onvergetelijke dag van, met maak mooie herinneringen. Ik hoop dat je broer dan net een topdag heeft! Fijne zondag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi kaartje voor de jarige. Hopelijk gaat 12 juli een hele mooie dag voor jullie allemaal worden.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk je kaart !!!!
    Maar wat heftig voor je broer en schoonzus....sterkte allemaal !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuke vrolijke kaart voor je schoonzus.
    Zwaar voor je broer, knap dat hij er dapper in staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een enige kaart! ZO leuk met dat hondje. En wat maken jullie weer een bijzondere tijd door. Zo mooi dat ze gaan trouwen! En heel hard duimen dat de chemo's hun werk doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah