dinsdag 1 oktober 2024

Tijd voor een opkikkertje



Dit kaartje stuurde ik naar mijn broer.
We wonen best ver van elkaar
en met het openbaar vervoer is het
een hele lange tocht om hem te bezoeken 
en dat is niet makkelijk combineerbaar
met mijn gezin.
(Meestal ga ik samen met mijn zus,
maar dat gaat even niet,
morgen meer daar over)
Dus we sturen regelmatig berichtjes of
we bellen met elkaar.
Een kaartje om hem wat moed te
geven dat kan ook altijd!


Ik kleurde leuke stempels van
Hello Bluebird in met
stiften, waarmee je ook kan aquarellen
De stiften hebben mooie intense kleuren.


De stempels kwamen in een kader
op een papier met wolken.
Bovenaan nog een leuke 
knuffelstempel van MD.


Ik vond tussen mijn enveloppen net
de kleur die bij het kaartje past en
bij de postzegels zat ook een kikker.
Weer een mooi geheel!
Mijn broer bedankte hartelijk en 
vertelde dat ze nu net ook een 
kikker/pad in hun vijvertje hebben,
die was spontaan op bezoek gekomen.
En net als gisteren is dat weer die
intuïtie, alles klopt. 

De chemo is zwaar aan het worden en
zijn lichaam verzwakt meer en meer.
Hij heeft er deze maand nog 3 te gaan en
dan is de vooropgestelde behandeling 
afgelopen. Ik hoop dat het resultaat,
wat de dokters voor ogen hadden, 
behaald is en dat hij daarna weer
zijn immuniteit, zijn energie en
zijn levenskracht kan opbouwen.
Hij blijft wel enorm moedig,
maar het is een heftig traject,
dat bij mij ook wel effect 
inpakt heeft.
 Je kan zo weinig doen,
maar ik geloof er wel in dat mijn
kleine gebaren, bij hem groots
kunnen worden ontvangen.

Morgen nog meer broer-zus
perikelen....

Fijne dag!


 

1 opmerking:

  1. een leuk kaartje is het zo geworden !
    nog veel sterkte met het hele proces, niet te onderschatten denk ik...
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah