zaterdag 28 september 2024

Sending you sunshine en love



Gisteren een kaartje voor mijn broer en
vandaag dit kaartje voor mijn zus.
Want wat heeft ze een pech gehad!
 Ze is uitgeschoven over een plasje
op een gladde plek en heeft 
daarbij haar beide polsen gebroken!
Dat is wel balen. 
Deze week volgt er ook nog een
operatie want het is toch een 
ingewikkelde breuk aan 1 arm en
aan de andere arm is iets mis 
met een pees. 
Ze zit behoorlijk in de lappenmand
en is heel afhankelijk van hulp,
die krijgt ze zeker en ze heeft me ook 
op het hart gedrukt dat ik me geen zorgen 
moet maken, want ik zat al bijna
op de trein naar haar...
Maar een kaartje maken dat 
moest ik gewoon doen!


Ik kleurde een mooie afdruk in
met kleuren die ze graag ziet.
Ik gebruikte de flesjes die ik
weer terug vond om de hartjes van 
de bloemen een dot te geven.
Op de kaart kwam de tekst 
'Sending you Sunhine'


Vanbinnen schreef ik
'Sending you some love'
Ik vond ook weer een
 toepasselijke envelop.
Mijn zus en ik gingen mijn broer 
bezoeken met de auto in de 
herfstvakantie, dat zal even 
moeten wachten...
Ik hoop dat haar breuken 
goed herstellen.
Pff... Als kleine zusje kijk ik
toe hoe broer en zus beide pech hebben
 en stuur ze veel kracht op.
Maar daardoor voel ik me soms
ook zo leeg, want je trekt het je 
natuurlijk ook aan, gelukkig is er
een bron van leven rondom me
waardoor ik me weer kan vullen. 

Fijne dag!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah