donderdag 22 februari 2018

Elke donderdag een kerstkaart #8


Vandaag ben ik er weer 
met een kerstkaartbericht.
Ik mocht van Nancy haar
quilt snijmal lenen.
Hij is zo tof om mee te puzzelen, 
dat ik hem ondertussen ook zelf 
heb besteld. 😊
Bij dit kaartje gebruikte ik
alleen rood en groen.


Bij deze gebruikte ik ook 
kraftpapier en deze laat ik
meedoen bij 52 WTC


Op dit kaartje de omgekeerde
kleurtjes.
Het lieve elfje ( Ali ) kleurde ik
in met mijn copics.


De woordspeling bij de tekst
vind ik zo leuk.

Morgen heb ik nog eentje
in petto met deze snijmal...

Fijne dag!

24 opmerkingen:

  1. Wat een toffe kaarten met deze patch work mal. Lief dat je hem mocht lenen van Nanacy!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe reeks ! Zo gaat het goed vooruit met je kerstkaartjes !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke serie, Sarah! Leuk die elven op het patchwork. En superbedankt voor je hulp de afgelopen weken. Ik ben er weer, hoor :-)
    Lieve groet,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten! En die mal is ook erg leuk! Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een variatie met deze mooie stans. Alledrie erg leuk! Frisse kleuren en een lief plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan zeg! Een leuke serie en die kilt stans is wel erg mooi! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke serie Sarah en quiltmal? Nog nooit van gehoord maar ziet er erg leuk uit!
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geeft een mooi effect, deze snijmal. Daar kun je nog veel mee variëren. Elfje en tekst maken het af. Mooi drietal.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is gaaf he?! Ik heb hem ook en ik laat morgen een mannenkaart zien met deze mal. Ik ben heel benieuwd wat jij weer laat zien! Ik vind die met kraft echt prachtig!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige kaartjes, heel erg leuk met deze bijzondere snijmal.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb heel vaak gedacht "koop ik hem of niet" maar deze kaarten zijn zo leuk (en rustig!!)..wie weet ga ik toch overstag Sarah!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt leuk, die quilt-mal.
    Kijk dan joh, meteen 3 kaartjes gemaakt.
    Mooi, die kerstkleuren. Vind ik soms toch ook wel heel leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke reeks kaartjes zijn het zo geworden en de snijmal, inderdaad een toppertje !
    fijn dat je er deze week weer bij bent !
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kerstkaartjes heb je ermee gemaakt, super!
    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke serie en inderdaad die tekst is geweldig. Mooi strak en mooi stempelwerk op deze kaarten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk logeren voor de mal als ie zo goed gebruikt wordt! toffe kaartjes, leuke stempeltjes ook, schitterende tekststempel!
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi deze kaartjes Sarah ...leuk zo in deze traditionele kerstkleurtejs..en een gave stans is dit met een geweldig resultaat...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, supertoffe kaartjes, heel mooie snijmal en leuk elfje ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie serie kerstkaarten, heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk! Grappige tekst bij de Santa's elf, leuk!
    Die mal is onderweg naar hier, vond em zo leuk...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaartje. Ik vind het zo knap als je het hele jaar door kerstkaarten kunt maken. Ik begin elk jaar opnieuw veel te laat.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel leuk !!!!
    Mooie mal !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaarten heel leuk gemaakt met deze quilt mal. fijn dat je die mocht lenen! Het afdrukje is heel schattig Sarah. mooie kleuren. Heel leuk Zijn ze alle 3 . Leuk dat je jezelf zo hebt inspireren. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah