vrijdag 23 februari 2018

Polka Dots


Zoals beloofd vandaag nog een kaartje
met de mooie snijmal.
Deze stuurde ik op naar Nancy om te
bedanken dat de snijmal hier
mocht komen logeren.
Ik koos voor de vrolijke papiertjes
van MFT en zo kan ik vandaag
ook het kaartje linken bij
CCCB #400: Polka dots.


' Thanks ' is van Lawn Fawn en
plakte ik 3 keer op elkaar,
ik vind dat altijd zo' n
verrassend mooi effect.


Ik kreeg een spotlight
Artist Award voor 
mijn droomkaartje.


Alweer bijna weekend...

17 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met al die polkadotjes, Sarah.
    En gefeliciteerd met je spotlight kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een tof effect met de polka dots en leuk de tekst 3 keer op elkaar ! Gefeliciteerd met je spotlight ! Ik ben al aan het aftellen naar het weekend !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om met je dromenkaartje in de spotlights te staan!
    En THANKS voor je mooie kaartje. Hangt aan de kaartendraad, kan er zo van blijven genieten!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat leuk! Grappig al die verschillende kleuren stippeltjes! Kijk nu nog meer uit naar het ontvangen van deze mal :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart, kom de stans geregeld tegen op blogs.;)
    Gefeliciteerd met je spotlight kaartje droomvanger.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sarah,
    Wat leuk met de polkadots. je kunt er alle kanten mee uit, met deze stans. Geniet van je dagje me-time (las ik bij Ellen). En alvast en goed , gezellig weekend gewenst...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart met al die dotjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om zo meer te genieten van je hobby door van elkaar te lenen! Mooie vrolijke kaart!
    En gefeliciteerd! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart met die polkadots! Mooi bedacht, dat kan ik ook wel eens doen met mijn mal Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, so many polka dots on your beautiful card. Thank you for joining us at City Crafter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk om deze stans ook eens met ander papier te gebruiken. Geeft een heel ander effect dan met rood en groen.
    Mooie kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En nu is het echt weekend...geniet er lekker van! Je kaartje is leuk, heel anders weer met al die dotjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf bedankkaartje, Sarah! Leuk met al die polkadots. Heb je vandaag een beetje bij kunnen tanken op jouw me-dag? Das belangrijk, zeker als je een druk weekend voor de boeg hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben even naar beneden gescrolled. Wat heb je mooie kaarten gemaakt met deze mal. Helemaal top!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooi kaartje met al die polkadots!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mijn stipjespapier ligt klaar, nu nog een idee en wat tijd :-), Leuke kaart met deze mal. ben benieuwd naar je nieuwe naaiproject . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel gaaf kaartje! Heel mooi is deze mal en wat leuk in combinatie met alle dots. En gefeliciteerd met je spotlight award.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah