vrijdag 28 juni 2019

Get wel soon


Deze zomerse kaart stuurde
ik op naar Jeanet.
De Flamingo staat op 1 been
en bij haar zit 1 been in het gips.
Met dit warme weer, lijkt
me dat toch niet altijd handig.
Gelukkig leest en puzzelt 
ze graag.


Roos, mintkleur en zwart
staat wel leuk samen.


Het optreden van woensdagavond
was genieten.
Goede dansbare muziek
met krachtige vrouwestemmen
in het Openluchttheater in het park
op een mooie warme zomeravond.
Even alle stress en todolijstjes
vergeten!


Vandaag is het de
 laatste halve schooldag.
Jaro maakte gisterenavond nog dit 
kaartje voor zijn Juf een
fijne vakantie tot te wensen.



 Moriander en ik gingen
bloemen plukken in het park
voor zijn juf.

Al ze vanmiddag thuiskomen
met hun rapport ga ik de tafel 
feestelijk dekken en gaan we 
ijs en zomers fruit eten.
In de late namiddag moeten 
Aranka en ik
voor de laatste keer naar school
om te helpen op het afscheidsfeest
van de 12 de klas en dan is
het eindelijk vakantie.
Omdat het vast laat gaat worden,
staat mijn bericht voor morgen
al klaar!

7 opmerkingen:

  1. Heel leuk deze flamingo om iemand een hart onder de riem te steken. En wat een heerlijke avond in het park had jij!
    Sterkte met de allerlaatste schoolloodjes!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk als ze weer kunnen gaan genieten van de vakantie! Voor jou wat drukker, maar ook een heel gezellige tijd!
    Mooie kaarten en bloemen in deze post! Met dit weer denk ik ook eerder aan flamingo's :) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé, wat toepasselijk die flamingo. Ik hoop dat jullie allemaal een fijn einde van het schooljaar hadden!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind het een super leuke en lieve kaart, Sarah. Nogmaals heel erg bedankt daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje voor Jeanet, met die hitte moet een gips wel heel lastig zijn. Jaro's kaartje is heel mooi, en ook de bloemen! Tof, dat jullie zo genoten hebben in het park ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook en kaart met een verhaal erbij. (Ben in het gips)
    Zo grappig, volgens mij heeft Jeanet héél veel kaarten gehad van mede bloggers.
    Deze kleuren maken er een mooie kaart van een die rustige, CAS uitstraling is om erg mooi.
    Nu......VAKANTIE!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje heb je gemaakt voor de brekebeen.
    Heerlijk vakantie in het vooruitzicht: geniet ervan met z'n allen.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah