woensdag 5 juni 2019

Use your stuff #1


Vorige week herschikte ik mijn
stempels en ik kwam nog
wat stempelsets tegen, die ik
nauwelijks of niet gebruikte.
Ik legde ze in mijn zicht en ik
daag mezelf uit om er wat mee 
te doen onder het rubriekje:
' Use your Stuff '
Afgelopen weekend gaf ik er
alvast de aftrap aan.
Mijn eerste kaartje is een
beterschapkaartje met de
mooie krans.
Ik schilderde alles in met
aquarel verf.
Er kwam ook een vogel op,
zo kan ik meedoen bij
# 159 ' Use Birds '
#28 Thing with wings


Op deze kaart liet ik de
krans spreken en maakte er een
rouwkaartje van.
Ik wou eigenlijk meedoen
 bij de Egel, maar daar ben
 ik te laat voor.


Bij het laatste kaartje koos
ik de vlinders van het stempelsetje.
Ondanks het onderwerp 
maakte ik er een zonnige kaart van
om de ontvanger kracht te geven
in deze moeilijke periode.
Deze keer gebruikte ik
distress inkt.
Ik waag mijn kans bij
CarlinsKP #11: zomer + geel
' things with wings '


Hier zie je ze alledrie
op een rijtje.


Dit is de vergeten set van
de Action.

Fijne dag!

19 opmerkingen:

  1. Heel mooie stempels en je hebt er prachtige kaarten mee gemaakt! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige serie karten, Sarah. Heel erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo Sarah, je hebt je vergeten stempelset goed weten te gebruiken, mooie kaartjes heb je ermee gemaakt!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten met je vergeten set! Tof idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit zijn 3 prachtige kaartje Sarah.
    Eentje ervan hoort bij onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Een gele kleur en mooie fladderende vlinders laten de zomer zien en deze kaart zal zeker kracht geven aan de ontvanger.
    Een prachtige test ook.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig.
    De krans is mooi zeg!!
    Zonde om te laten liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je jezelf zo hebt uitgedaagd.
    Een mooie kaartje voor ons blog, dank je wel! De reset is trouwens ook erg mooi. Ik heb ook nog van deze vergeten setjes liggen.....
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gemaakt Sarah. Te weten dat ik dit stempelsetje ook heb maar die bloemenrand nog nooit gebruikt.
    Leuk dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    groetje,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt 3 mooie kaart gemaakt met je vergeten stempels.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah, use your stuff, dat moet ik ook nog eens gaan doen. Je kaarten zijn heel mooi. Voor minder leuke momenten, maar toch hoopgevend door de kleuren.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die vergeten set heb jij mooi in de spotlight gezet! Hele mooie, stijlvolle kaarten. Use your stuff, goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een goed idee! En je hebt er prachtige kaartjes mee gemaakt! Ik gebruik nu elke keer van mijn oude stuff, maar om een stempelset te gebruiken voor een aantal kaartjes is wel heel slim! Goed idee dus

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is maar goed dat je deze set weer tegenkwam, je hebt er drie hele mooie kaarten mee gemaakt.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ja, als je zo eens gaat opruimen, vind je zo veel terug. Je maakte er mooie kaarten mee en de teksten zijn heel erg mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is nu eens een goed idee... we hebben allemaal wel wat of veel liggen dat nog niet of bijna niet gebruikt hebben. Ik heb besloten van juli mezelf uit te dagen en dit ook te doen, Nu staat er nog te veel te doen en eind van de maand gaan we nog een weekje met verlof, maar nadien, beloof ik het mezelf... want jouw resultaat mag er zijn hoor, je kaartjes zijn heeeeel mooi
    Groetjes. Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi dat je weer iets gebruikt dat al langer in huis is...ik probeer dat ook steeds meer... mooi is deze set zo; vooral die krans! Fijne Pinksteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat zijn ze mooie Sarah. Ik herken het ook wel, dingen kopen en dat vergeten te gebruiken.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Such a beautiful bird card! Thanks for joining CAS on Friday! Hugs Åsa

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah