vrijdag 14 juni 2019

Use your Stuff #4



Het label dat ik op mijn
kaart van gisteren uitstanste
( om een witte er weer in te leggen )
werd weer een nieuwe kaart.


Ik besliste dat het tijd werd
om deze leuke cactussen ( Action )
eens te gaan gebruiken.


Deze stempels koos ik
uit voor de voorkant.
Ik vind het wel grappig
met het gesprekje.


De binnenkant werd versierd
met deze twee rijtjes cactussen.


Al gauw kreeg ik dit idee
voor nog een kaart.


Ook vanbinnen nog 
een rijtje.


Twee vrolijke kaartjes werden
het ,waarmee ik weer mee doe
bij de kleurenbingo
bij 4 SCB.
' Zwart, Rood,Oranje '





8 opmerkingen:

  1. schattige kaartjes, ik vind de kleurencombinatie prachtig...

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie gezellige kaartjes Sarah.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook leuk! Dat nachtelijk knutselen gaat je goed af ;)
    Bedankt voor het nog een keer meespelen aan onze bingo op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat leuke cactus-kaartjes, zo grappig met die teksten ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve kaartjes, zo samen.
    Leuk, die stempeltjes binnenin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, wat een leuk idee! Ze zijn allebei er leuk en de binnenkant is ook gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah