dinsdag 10 december 2019

Diertjesdinsdag #8


Vandaag mag de panda eens
komen piepen op mijn blog.


Letterlijk piepen,
want hij zit achter een soort
venstertje en zegt Kiekeboe!
De houten sterren geven een
leuk detail aan de kaart.


Ook het papier heeft veel sterren.
En het mooie woordje Hoera
verdient ook alle aandacht.

Is het bij jullie ook zo druk?
Wij zijn hier nog steeds aan het
sukkelen, ze blijven de fakkel doorgeven.
Begin vorige week waren Jaro en Nomi
ziek thuis.
Vrijdag had ik gelukkig tijd voor 
Sint voorbereidingen en
gisteren zette ik de kerstboom op.
Maar nu ligt Moriander met
veel koorts in de zetel. 
Er is nog geen week gepasseerd
zonder een zieke en dat is allang
aan de gang.
Ik word er wat moedeloos van.
Het zijn geen erge dingen en ik
hoor het overal, maar ik ben het
wel beu aan het worden...
Ik ga niet te hard klagen,
vandaag schijnt de zon en dat
doet deugd.
Ik ben begonnen met
het uitzoeken en schrijven
van de kerstkaarten.

O ja, voor wie zin heeft en het
niet te druk heeft, ik deed weer
een oproepje, kijk HIER.

Fijne dag!

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met het leuke pandaatje Sarah! Gefeliciteerd met je dochter! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief piepend Pandaatje!
    Jeetje, een ware ziekenboeg bij jou..zet de ramen maar wijd open en laat het zonnetje binnen...sterkte en beterschap!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een schattige kaart gemaakt met de panda. Ik hoop dat het ziek zijn bij jullie gauw voorbij is.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke diertjes kaart is dit, Sarah.
    En beterschap voor de ziekenboeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier niet anders hoor, het is altijd druk deze tijd van het jaar.
    Maar als je dan ook nog eens met zieke kinderen thuis zit wordt het allemaal niet beter natuurlijk, bah, bah.
    Sterkte en blijf zelf wel op de Been hoor!
    Leuke kaart maakte je, het panda beetje is al het juichen, lijkt wel, ik denk dat hij jarig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk en lief kaartje! Die sterretjes zijn leuk bij het DP. Ik kan me voorstellen dat je het beu bent, steeds iemand ziek thuis. Ik ken het niet, eerlijk gezegd, onze kinderen waren bijna nooit ziek. Maar je hele ritme wordt door de war gegooid als ze eigenlijk op school zouden moeten zitten en nu bij je thuis zijn. Dat snap ik! Nog anderhalve week en dan kerstvakantie...hopelijk is iedereen dan weer beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke kaart weer! Die panda blijft leuk hè? En het designpapier past perfect.

    Veel beterschap voor je kinderen!

    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah