zondag 15 december 2019

Een beetje handlettering....Stickey Sunday #21


Familie en vrienden krijgen
dit jaar postkaarten van ons.
De klas van Moriander liet een
hele reeks kaarten drukken om
te verkopen. De opbrengst gaat
naar hun schoolreis.
Ik kocht een paar pakketjes en
ik heb er op gehandletterd.
De kerstroos tekende 
Moriander.


Met een witte posca stift 
schreef ik de tekst.
De kaarten zijn voor alle
gelegenheden bruikbaar.
Op een A 4 blad moesten ze iets 
tekenen of schilderen en dan werd 
dat verwerkt tot een kaart.


Deze is echt mooi 
geschilderd door de kinderen.


Ook dit berglandschap
vind ik heel sfeervol.


Een overzicht van de
gehandletterde kaarten.
Van sommige had ik er meerdere.
Het werden er 20 in totaal.


Met een tapeje
versierde ik de enveloppen.
( De tapejesdoos wordt hier vaak
gebruikt en ik blijf de
Stickey Sundays trouw )


Aranka maakte voor haar
vrienden ook zelf kaarten.
Ze maakte dit ontwerp en
ze zeefdrukte ze 15 keer.
Het resultaat is heel mooi.


Voor blogland staat
deze doos klaar.
Wat een werk!
Een dikke 40
zelfgemaakte kaarten.


Sommige kregen een
zelfgemaakte envelop en
andere 1 met een tapeje op.
Nu ben ik nog bezig met enkele
nieuwjaarskaarten en dan
heb ik de klus weer geklaard!

Fijne zondag!

7 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaarten heb de kids op school gemaakt!!
    Een heel werk he voordat alle kerstpost de deur uit is.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten heeft de klas van Moriander gemaakt, heel leuk om er je eigen gehandletterde tekst op te zetten. Ook de kaart van Aranka is heel mooi geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Sarah
    Wat een mooi resultaat en wat heb je die mooie kaarten prachtig gehandletterd!
    Ik heb je mail ontvangen en ik ga aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige serie kaarten is er door de leerlingen gemaakt.
    leuk dat jij de teksten mocht schrijven (moeilijk ook want je mag dan geen fouten maken). Zie uit naar je kaart, ik ga nieuwjaarskaarten versturen, heb ik wat meer tijd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten, de kleuren zijn super.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ja, dat deden ze bij ons op de basisschool ook eens. Leuk om voor een goed die kaarten te maken. Ze zien er zo mooi uit!
    Je handlettering is prachtig!! Mijn meiden vroegen toen ze het recept zagen van de appeltaart: wie heeft dat geschreven? Wat mooi!
    Veel schaatsplezier!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah