donderdag 12 december 2019

Elke donderdag een kerstkaart #50


Ik maakte onlangs dit kaartje
met een blok papier van de 
Action.


Ik knipte alle onderdelen uit
en met wat stempels en een 
kader rondom, die ik tekende met
een fineliner, werd het een
gezellig kaartje.


Ik maakte er ineens een
reeks van, dat schiet goed op.
Knippen doe ik heel graag en
is voor mij heel rustgevend en
de ideale ontspanning.
Ik knip met een heel gewoon
fijn schaartje. ✂️
Eigenlijk een naaischaartje.
( Om op de vraag van
Daphne te reageren 😉)


Mijn kaart heeft pakjes dus
ik doe graag mee met
4 SCB #27 ' cadeaumaand '
52 WTC

Fijne dag!


20 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaart ik koop ook graag dp papier bij de action ze hebben zulke leuke blokjes waar je veel kanten mee op kan
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit kerstkaartje Sarah...zo leuk gedaan met die uitgeknipte plaatjes...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kaarten zijn het geworden.Lekker om weer even uit te knippen hé. Die vierkante vind ik het mooiste.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi geknipt!
    Doe je dat met een speciaal schaartje?
    Bij mij wordt het altijd veel minder mooi, of ben ik gewoon te ongeduldig?
    Ik vind dit een lief, leuk kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het gelezen hoor!
      Ik vind het knap, als ik de kaart groter maak zie ik dat je heel mooi geknipt hebt.

      Verwijderen
  5. Wat een leuk kaartje, Sarah. Mooie afbeelding, heel leuk!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig je serie en keurig geknipt, het is inderdaad rustgevend, groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Sarah
    Prachtige kerstkaartjesreeks, mooi uitgeknipt!
    Bedankt vooor je email ik ga je zo mailen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke kaart, je hebt er een mooie serie meegemaakt.
    Gezellig dat je weer meedoet bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat kun jij netjes knippen Sarah. Je kaarten zien er erg leuk en verzorgd uit met de toegevoegde stempels en het speelse kader.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Sarah ! Zo mooi, je brengt mij op een idee, ik heb deze ook gekocht. Misschien knip ik ze al uit en maak ik hiermee kaartjes met mijn kleinzoon Miel tijdens de kerstvakantie, hij knutselt ook zo graag.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke serie kerstkaarten heb je gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb dat blok ook en heb ook een kaart gemaakt met de uil. Wat grappig. Ik laat hem binnenkort zien! Maar dit is zeker ook een heel tof idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leukje Sarah! Zo schattig die afbeeldingen! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind knippen ook heerljk, ik moet zeggen dat ik vakker de bijpassende dies laat voor wat het is, en zelf ga knippen, heerlijk. Maar je kaartje is echt een schatje geworden, zo leuk, hoe de egel daar staat tussen de kadootjes. Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kerstkaartjes, mooie serie!
    Bedankt voor het meedoen bij 52WTC én op het 4 Season challenge blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuke serie!
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldig leuke reeks Sarah ! Heel mooi gedaan !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah