donderdag 20 februari 2020

Kerstkaarten- donderdag #8


Vandaag een kerstkaartje
waarop ik verschillende 
gekregen gekochte kerstkaarten
op verwerkte.


Zo ontstaat er een
totaal nieuwe kaart.
Ik hou van dit gerecycle. 



Op de achtergrond maakte ik
een sneeuwvlokjes embossing.
Ik doe mee met 52 WTC
en Kerst- Mix #7 ' Embossing.

Bedankt voor alle
hartverwarmende
reacties op mijn 
vorig bericht. 💜

Vandaag vieren we Moriander 
zijn verjaardag met zijn vrienden.
Na school gaan we frietjes eten
en dan naar de cinema.
Ik hou wel van die kleine
eenvoudige feestjes.
Hij nodigde 5 vriendjes uit.
De week voor de vakantie 
is altijd extra druk, bloggen schiet
er gewoon vaak over.

Fijne dag!

25 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Moriander!! Heel fijn feestje toegewenst!!
    En wat een leuke kerstkaart Sarah!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee en een heel mooi resultaat. Een goeie om te onthouden.
    Groetjes en amuseer jullie.
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk gedaan Sarah!
    Fijne dag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje leuk met allen maar cirkels ik vind het ook altijd leuk om er mee te spelen en dan zien wat het wordt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke kaart ik hou ook van recyclen. Je hebt alles mooi bij elkaar gezocht.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart, Sarah. Ik vind dit soort recycling ook heel erg leuk. Veel plezier met Morianders feestje.
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh leuk, dan heeft Moriander 2 keer feest, geniet van de cinema en de frieten ! En natuurlijk ook van de vakantie-week ! Je kaart is super, heel mooi gerecycleerd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kerstkaart is het geworden met de gerecyclede spulletjes! Bedankt voor je deelname bij 52WTC! Hopelijk hebben jullie een gezellige dag vandaag!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt er een leuke kaart van gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gerecyceld Sarah, het levert een mooie kerstkaart op.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje heb je gemaakt Sarah!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig eenvoudig kaartje heb je gemaakt Sarah. Ik hou ook van die leuke simpele feestjes, en het liefst doe ik thuis van alles, maar naar de cinema is ook heel gezellig. Hopelijk was het een geslaagd feestje. En alvast een fijne vakantie gewenst. Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart heb je gemaakt van de oude kaarten. Top om zo dingen opnieuw te gebruiken.
    Ik hoop dat het feestje geslaagd was.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuke recyclagekaart Sarah!
    die foto van je papa is mooi met dat stofje er achter en wat een fijn idee die sleutelzakjes voor allemaal!
    Fijne avond
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je een leuke kerstkaart gemaakt, Sarah.
    Was het feestje gezellig vandaag?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gaaf kaartje met delen van gekregen kerstkaartjes. Ik houd daar ook van. Er is ook ergens een challenge waar ze het vragen, Hobbyvision geloof ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart met alle nieuwe stukjes. Ik hoop dat Moriander een heerlijke verjaardagsdag heeft gehad. Mooi je vorige bericht wat je gedaan hebt met het overhemd van je vader.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een leuke kaart heb je gemaakt !
    fijn dat je er (weer) bij bent deze week,
    grtjs,martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Sarah
    Leuk deze kaart die je van oudere kerstkaarten hebt gemaakt!
    Geniet van het verjaardagsfeestje van Moriander, ik heb de kaart al opgestuurd naar hem!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtige kerstkaart in het kader van hergebruik. Leuk hoor.
    Groetjes van Marian/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk kerstkaart geworden met die recycled stukjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaart Sarah! Gezellig dat je weer meedoet met Kerst-Mix :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik hou ook van recyclen!
    Deze kaart is erg leuk.
    Leuke dag gehad?
    Volgens mij was Moriander gisteren jarig hè? Nog gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super leuke kaart Sarah ;O)
    Leuk dat je meedoet bij Kerst-Mix deze week!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah