zaterdag 7 maart 2020

Colien daagt Sarah uit #3


We schoven het een weekje op
omdat ik in de vakantie 
geen tijd had gevonden.
Maar vandaag is er weer
een uitdaging!


Met deze super leuke
papiertjes en sneakers
moest ik een tienerkaart
maken met...


...deze schets.


Dit werd de eerste.


De sneaker werkte ik
nog wat bij met een
wit stiftje.
De ronde stempels
zijn van Marianne Design.
Ze passen hier super bij.


Ook de binnenkant
versierde ik in stijl.


Al vlug kwam er
een tweede kaart.


Met dit als binnenkaart.
De kleine teksten zijn
van Hello Bluebird.


De schets leverde twee
kaarten op, maar toen had
ik nog sneakers over en 
mooi papier.


Dus ik ging ik lekker
door met nummer 3.
Ik week af van de schets.


Ook weer een passende 
binnenkant maakte ik erbij.


Dat blauw vind ik
heel mooi bij Kraft.
Ik wou ook de strookjes,
die ik nog over had gebruiken
en daar was nummer 4.


Ook de binnenkant
werd weer voorzien.


Het pakketje leverde
deze 4 kaarten op.
Maar toen had ik 
nog ideeën, dat is
voor morgen!



14 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een productie van mooie kaarten! Je hebt goed je best gedaan met het pakket, erg tof allemaal!
    Fijn weekend en tot morgen....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zeg, jij bent lekker bezig geweest!!
    4 Kaarten, zo ontzettend leuk.
    Ik vind het disign papier met de sneakers héél erg leuk, dus die 2 Kaarten zijn mijn favoriet.
    Maar doordat je (jullie, want Colien deed dat ik) opvallende kleurtjes gebruikt hebt zijn alle 4 de kaarten lekker vrolijk.
    En stoer, echte tiener kaarten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij hebt het pakketje gelijk goed gebruikt het zijn super leuke kaarten geworden en de stempel van Mariannedesign past ook perfect bij het leuke fleurige papier

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten serie Sarah! Heel erg leuk met de sneaker, idd goed geschikt voor tieners! Fijn weekeind, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, prachtig gedaan Sarah, uitdaging zeker en vast geslaagd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. tof gedaan ! en de binnenkanten zijn even mooi als de buitenkanten !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt je best gedaan Sarah. Mooie vrolijke kaartjes!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hele leuke kaarten, echt tof gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat heb jij je lekker uitgeleefd met dit mooie papier en sketch. Je hebt een prachtige serie gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke en hippe serie kaarten, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave serie. Zo vrolijk! Het is ook geweldig papier dat je gekregen hebt! Ben nu al benieuwd naar je andere idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super stoere kaartjes Sarah, het papier is prachtig.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dat prima uitgewerkt zeg, ze zijn alle 4 helemaal geweldig! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gave kaarten! Die sneaker-stans is leuk zo! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah