maandag 9 maart 2020

You Rock !


Weer een vervolg,
zoals beloofd.
Bij het pakket van Colien
zat ook designpapier
met cassettes op en ik
wist direct dat ik daar 
muzikale kaartjes mee
wou maken.
Ik gebruikte mijn
leuk stansen met een box
en koptelefoon.


Vanbinnen werd het kaartje
ook ik stijl aangekleed.


Als je dit ziet krijg je
toch echt zin om te 
gaan rocken!


Vanbinnen verwerkte ik
stempels van Concord 9 th.


Samen werden het twee
vrolijke stoere kaarten.


Ik laat de hele reeks 
nog eens zien!


Dit is alles wat nog overbleef
van het pakketje.
De paperclip ging naar
Moriander, want hij vond hem 
zo mooi.
De ruimtevaart papiertjes 
werden afgelopen zaterdag 
ook een kaart, die zien 
jullie deze week ergens
verschijnen.
Colien, het was een top
pakketje!
Bedankt!

12 opmerkingen:

  1. Een super mooie serie stoere en muzikale kaarten, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kaartje! Idd prachtig papier! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel stoere kaarten, echt geweldig vooral voor tieners.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn die allemaal leuke en kleurrijke kaarten geworden Sarah!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Top dat je zoveel kaartjes kon maken met het pakketje, deze zijn ook weer heel gaaf! Het is een toffe serie en de paperclip is ook goed terechtgekomen :)
    Op naar de uitdaging van deze maand...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend leuke kleurrijke kaarten Sarah. Echt een toffe serie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat super-toffe kaarten en zoveel, geweldig ! Ha, cassetten, zouden de tieners van nu dat kennen ?? :)) Ik heb er vroeger veel muziek mee opgenomen. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie muziekkaarten en wat een prachtige serie is het geworden. Ik kan me helemaal voorstellen dat je er plezier aan beleefd hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Sarah,

    Wat een coole set kaarten maakte je! Geweldig dat papier met cassetjes... Die kennen ze tegenwoordig niet meer hé, maar da's helemaal van 'onze tijd'... haha!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Sarah
    Prachtig serie kaarten heb je gemaakt met dit mooie designpapier!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige serie kaarten maakte je, Sarah. Wat een enig papier is dat zeg! Helemaal top!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah