maandag 23 maart 2020

Creating Art * Art Journal #24


Toch wel handig als er al
foto's klaar staan
 bij je concepten.
Op deze pagina maakte
ik op een laag gesso met
krijtjes een zachte ondergrond.


Met een servet en tekst
beklede ik de pagina.
Met een witte stift bracht ik
nog wat accenten aan.
Wat ben ik blij dat ik 
me creatief kan uiten.
Zo lijkt het of ik elke dag toch
een avontuur beleef en
dat geeft me kracht.
Met de kinderen thuis is
het wat zoeken naar dat
moment en soms is het ook
samen met hen. 
Maar ik ben heel gelukkig dat
we ons eigenlijk allemaal
heel goed thuis kunnen
bezig houden.
Gisteren had ik even een
minder dagje en dacht ik
' hoe kom ik deze weken door'
maar vandaag beginnen we met 
goede moed aan de tweede
schoolweek thuis.
 Ik ga nu mijn Yoga doen
en daarna
maak ik de kinderen 
wakker en dan vult de dag zich
vanzelf in.

Bedankt voor al jullie 
lieve reacties, ze gaven 
me kracht!

16 opmerkingen:

  1. heel mooie pagina in je AJ Sarah! Zal bij jullie vast ook niet makkelijk zijn, met zijn allen samen thuis.
    Heel veel sterkte en dikke knuffel van ver!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige pagina Sarah evenals die van gisteren, ze geven een extra lentegevoel en dat geeft mij ook weer moed

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi zijn je pagina's Sarah, de kleuren spatten van het schermpje!
    Hou vol, kost veel energie maar weet zeker dat het lukt wjelukouw blog staat altijd vol leuke en creatieve dingen van het gezin!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige pagina Sarah! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Sarah
    Heel begrijpelijk dat het je soms "aanvliegt" wel fijn dat je het toch weer positief kunt omkeren en er weer voor gaat! Veel succes met de thuisschool vandaag!
    Heel mooi deze kleurrijke pagine, prachtig gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kleurrijke pagina is dit geworden. Succes daar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige pagina Sarah, en ja, gelukkig kunnen we ons creatief bezig houden, en zullen we deze "donkere" dagen ook doorkomen. Ik kan me voorstellen, dat het bij jullie heel gezellig is met het hele gezinnetje, en denk aan de mensen die deze dagen eenzaam moeten doorkomen. Beste groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig!
    Als alles straks achter de rug is zal je met gemengde gevoelens terug kijken naar deze pagina's.
    Succes vandaag, nieuwe dag, nieuwe week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie bladzijde weer!Lekker vrolijk, kunnen we allemaal wel gebruiken toch? Veel sterkte met zijn allen! Grotjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie pagina. Super.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja fijn he, de concepten die al klaar liggen. Komt dat mapje misschien ook nog eens leeg.
    Maar wel super geworden Sarah.
    En ja , overal zijn de kids thuis.Best pittig maar als de C ziekte maar buiten de deur blijft dan kan jij dit wel.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze is ook weer zo geweldig mooi! Zo vrolijk en de witte accentjes zijn gaaf.
    En ik kan me indenken dat het niet altijd makkelijk is met de kinderen thuis en met zijn vijven zoveel mogelijk binnen blijven..
    Gezondheid is het belangrijkste!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi gedaan! Ziet er heel vrolijk uit.
    Het is allemaal zoeken en natuurlijk niet altijd gemakkelijk... Gezondheid gaat boven alles... Misschien moet je voor de kinderen een paar grote puzzels klaarleggen of zo :-) Dikke knuffel! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel gave pagina!
    Succes met je kids, het is zeker niet altijd makkelijk. Hopelijk zien we snel verbetering en kunnen we over enige tijd weer naar ons 'normale' leven terug.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah