zaterdag 11 juli 2020

Genieten van het leven * Art Journal # 30


Vandaag toon ik nog een
pagina uit mijn Art Journal.
Ik maakte de pagina 
vorige zomer.


Het begon met een
collage van servetten
in rood - oranje tinten.


Daarop plakte ik woordjes
uit tijdschriften.


Met een witte, zwarte en
rode acrylstift bracht ik
accenten aan.

Ik geniet nog na van de
mooie dag gisteren.
Het past zo mooi bij
mijn pagina die ik toon.
Want geluk zit hem echt in
de kleine dingen.
Het was gisteren super
gezellig met zijn allen.
Gisteren ging de post open
en wat een mooie kaarten weer.
Ik kom zeker iedereen nog
persoonlijk bedanken.

Fijn weekend!

6 opmerkingen:

  1. Mooie pagina, Sarah!
    Fijn dat het leuk was gisteren!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie Art Journal pagina. En zo waar, dat het geluk in kleine dingen zit. Iets om dankbaar voor te zijn wanneer je dat kunt zien en ervaren. Fijn dat jullie gisteren een gezellige dag hebben gehad. Ik hoop dat Jaro verwend is met veel post.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat moet wel een dag met een gouden randje zijn geweest. Mooi! EN je pagina is ook weer super mooi. Mooie woorden en zeker genieten van het leven. Het kan zo kort zijn...Ik zag al kaarten op de verschillende blogs langs komen voor Jaro. Hij is vast heel erg verwend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn echt kleuren die bij de zomer horen.
    Vroeger hield ik niet van deze kleuren combinatie maar nu des te meer.
    De witte, zwarte en rode accenten zijn erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige pagina, daar word je helemaal blij van ! Leuk dat jullie zo'n mooie dag hadden ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie pagina, de achtergrond is zo mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah