woensdag 1 juli 2020

Jij bent geslaagd & Hi There


Vandaag nog een extra
diertjesdag voor jullie!
Met de uil ging ik
aan de slag voor dit
 geslaagd kaartje
voor Aranka.


Ik gebruikte mooi papier
van de Action en spulletjes 
van Marianne Design.


Ook de binnenkant
versierde ik in stijl
met een knipoog naar
Aranka's Jaarwerk.


Op de andere kant nog
wat mooie bloemen.
Daar tussen ga ik nog een 
mooie tekst schrijven.


Ik vind het zelf heel
mooi geworden en het
pas echt bij haar.
Vanavond is er dan eindelijk
de proclamatie.
 Vandaag moet ik nog wat
dingen afwerken,
maar dat gaat me lukken.


In Moriander zijn bagage
verstopte ik vanochtend dit
lieve kaartje.

Vandaag wordt mijn mama
70 jaar!
Aranka speelt vanavond op
de proclamatie haar eindtoneel,
ze mocht 4 mensen uitnodigen en
daar hoort mijn mama bij.
De jarige jet wil haar verjaardag
zo gauw mogelijk voorbij hebben 
en met een feest of wat dan ook,
kan je haar echt niet blij maken.
Maar een toneelstuk
van haar kleindochter,
 daar gaat ze van genieten.
In mijn volgende post laat
ik zien waar ik afgelopen dagen 
ZO HARD aan heb gewerkt en
wat ik voor mijn mama maakte,
laat ik jullie ook nog zien.

Fijne dag!

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke diertjes allemaal, je bent echt druk geweest met al die voorbereidingen voor de kids..
    Veel plezier vanavond samen met mams...en van harte gefeliciteerd!!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt voor Aranka en Moriander. Dat uiltje heb ik pas ook nog gebruikt;-) Veel plezier vanavond, leuk idee om zo met je Mama haar verjaardag te vieren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerstvan harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder,Sarah!
    Wat een superleuke kaart maakte je voor Aranka, zo mooi persoonlijk!
    Ook het kaartje voor Jaro zo leuk gemaakt!
    Veel plezier vanavond, geniet ervan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart voor Aranka. En mooie kaart ook in de bagage van Moriander.
    Gefeliciteerd met je mama, toevallig dat het samenvalt met Aranka's toneelstuk. Toch weer een bijzondere dag aan alle kanten, waarbij je je papa extra mist. Sterkte, maar ook genieten en veel liefs
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte proficiat voor je moeder, ze zal zeker genieten van het toneelstuk ! En dikke proficiat aan Aranka, je hebt een prachtige kaart voor haar gemaakt ! Ook de kaart voor Moriander is super ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk dat jouw dagen langer duren dan normaal, wat jij allemaal doet en het is niet zo maar rap en gauw, je werkjes zijn altijd AF.
    Proficiat voor je mama en je kinderen ! Geniet ervan !
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je moeder.
    En wat een mooie kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve kaartjes voor je kids! En van harte met je moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij bent zo goed in het maken van mooie persoonlijke creaties.
    Wat heb je iets moois gemaakt voor Aranka!!
    De kleur groen vind ik zo mooi.
    Het kaartje voor Moriander is erg lief, dat is een kleine verrassing als hij die vindt.
    Ik ben benodigd wat jullie van het stuk vonden, wat lief dat oma, hoe dan ook, uitgenodigd is dit Aranka. En groot kado op haar verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah