maandag 6 juli 2020

GerJanne daagt Sarah uit #3



Vandaag toon ik het resultaat
van een uitdaging met
GerJanne.


Met deze leuke hippo's
en het mooie papier moest
ik een verjaardagkaart maken.


Ik ging gezellig aan de slag.
Ik combineerde het met
stempels van 
Hello Bluebird.


Restjes verwerkte
ik op de binnenkant 
met een lief uiltje erbij.


Op deze kaart zijn 
de kleuren omgekeerd.


Vanbinnen kleefde ik
de laatste centimeters
papier.
GerJanne, ik vond het een
hele leuke uitdaging.


Het leverde weer 
2 kaartjes op!

Gaan jullie ook kijken bij
Ik ben heel benieuwd!

Fijne dag!

20 opmerkingen:

  1. Super leuke en vrolijke kaartjes!
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn je kaartjes super leuk geworden, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou een geslaagde uitdaging Sarah. Knap dat je alle papier opgebruikt hebt.
    Het zijn vrolijke kaarten geworden.
    Een fijne maandag en lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook jou kaartjes zijn supertof Sarah! Tof om de restjes op die manier te verwerken, dan is de binnenkant ook aangekleed, leuk!
    Woensdag plaatsen GerJanne en ik ook weer de 3e opdracht. Volgens mij laat GerJanne ons gelijk op gaan 😉 . Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 2 Hele mooie kaartjes heb je er gemaakt.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaartjes, en zo mooi van kleur!
    Leuke uitdaging weer hoor.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kom net van Gerjanne af en was natuurlijk heel benieuwd wat jij gemaakt had. Je kaartjes zijn echt superleuk. Heel feestelijk met deze vrolijke papiertjes en lieve nijlpaardjes. En gaaf dat je de binnenkant ook zoveel aandacht hebt gegeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk deze kaart van de uitdaging, Sarah!
    Kom net bij GerJanne vandaan is ook alzo leuk!
    Die nijlpaardjes stelen de show!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sarah, wat zijn ze leuk allebei! Heel vrolijk en erg grappig te zien dat jij de nadere kant van het papier gebruikte. Ik koos de driehoekjes en jij de andere kant.
    En natuurlijk fijn dat je het leuk vond.
    Op naar de laatste uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Popped over from GerJanne. Love this card its adorable, what great fun you have challenging each other, Hazelxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super gezellige verjaardagskaartjes. Mooi gemaakt!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke kaartjes heb je met dit vrolijke papier gemaakt, kun je weer iemand blij maken

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij hebt het papier helemaal opgemaakt! En er twee leuke kaarten mee gemaakt. Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je geeft mij inspiratie, ik heb die stempeltjes ook!!
    Zo leuk, de bijpassend tekst.
    Je maakte 2 hele leuke kaartjes met het setje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele leuke vrolijke kaartjes heb je met de nijlpaardjes gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke uitdaging met GerJanne! Heel schattig die hippo-kaartjes.
    En je reggaekaartje is ook al zo vrolijk.
    Diertjes dinsdag met een kwal en een zeester, goed verzonnen!
    Lekker bezig, hopelijk brengt de vakantie aangename rust!
    Lieve groet,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooh, wat schattige kaartjes, supermooi gedaan ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah