zondag 18 april 2021

Nagenieten 2 en einde Paaspauze



 Afgelopen week heb ik me zo
jarig gevoeld. Elke dag haalde ik
nog leuke post uit de bus.


Deze kaarten zagen jullie al in
mijn post van woensdag.
Veel post dus!
Ik heb iedereen normaal
persoonlijk bedankt.

Na een extra lange paasvakantie
( de Paaspauze )
starten morgen weer de scholen.
Nog steeds met wisselende uren en 
aangepaste lessenroosters, maar
het is iets...
Het zal weer wennen zijn na een 
 lange vakantie waarin we veel thuis zaten.


Maar toch genoten van de kleine dingen,
zoals iets bakken bijvoorbeeld.

Geniet van jullie zondag. 

9 opmerkingen:

  1. Maak van deze dag dan maar een feestje, als afsluiting van alle mooie dagen in de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je zoveel mooie post hebt mogen ontvangen voor je verjaardag dat is genieten. En zeker in deze tijd moeten we genieten van de kleine dingen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een stopweek dus en véél lekkers..Coronapondjes hihi!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten om bij na te genieten, Sarah!
    Ah wat fijn dat alles weer qat gaat opstarten, hopelijk mag het allemaal door gaan zetten, want iedereen is er toch wel klaar mee.....
    Heerlijk dat gebak en gezellig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaarten heb je allemaal ontvangen, super zeg.
    En hmmmm wat een lekkers zie ik daar.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je lekker verwend met al die mooie kaarten. Je baksels zien er heerlijk uit. Geniet van deze laatste vakantiedag. Hopelijk wordt alles snel weer een beetje normaal.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben zo blij dat mijn kaart toch gekomen is! Zou dat nou toch door het corona gebeuren komen dat het de ene keer sneller gaat dan de andere?
    Je hebt een prachtige verzameling gekregen! EN het lekkers ziet er goed uit.
    Succes voor je kinderen, na de paasvakantie. Misschien geniet je morgen wel extra van de rust!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is zeker nog nagenieten van je prachtige verjaarddagskaartjes Sarah...
    en leuk dat jullie je vermaakt hebben met die heerlijke bakgerechten, die zien er super lekker uit..
    groetjes Roisina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier kun je zeker van genieten. De wafels zien er erg lekker uit.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah