dinsdag 27 juli 2021

Diertjes dinsdag # 12 ' vogel '



Ik ben bijna door al mijn
diertjes snijmallen van
Marianne Design.
Ik heb er nog 3 en dat
waren de eerste die ik kocht.
Deze zijn van stijl iets anders
dan de volgende 
snijmallen die op de 
markt kwamen.
Ik had eerst geen inspiratie,
maar toen moest ik denken
aan een Memory spel dat ik 
als kind graag speelde ( en altijd 
mee won tegen mijn papa )


Ik haalde de memory doos uit 
 onze gezelschapsspellenkast en
legde de memorykaarten op tafel.
Ik wist dat daar ook een 
vogeltje bij zat en daar inspireerde
ik me op voor mijn kaartje.


Ik koos papier uit met wolkjes op.
Ik sneed het vogeltje uit
roos-geel en oranje papier.
Ik maakte er een kader rond en 
in het blauw stempelde ik 
nog een tekst.
Et voila!

Volgende week nog eentje in
deze stijl. 

Bedankt voor jullie lieve 
woorden gisteren.
We hadden een gezellige dag 
samen met papa/opa erbij
in onze gedachten 💚

Fijne dag!


 

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je zo je inspiratie voor deze kaart vond! Een heel vrolijk kaartje. En wat past de wolkjesachtergrond er goed bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi vrolijk vogelkaartje Sarah
    Leuk dat je het memoryspel nog hebt
    Ik heb die snijmal ook heb er nog vilten vogeltjes van gemaakt, ook het uiltje heb ik daar voor gebruikt
    Leuk resultaat dit kaartje
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee om het memory spel erbij te halen. Dit vogeltje heb ik ook, en nog niet veel gebruikt.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke inspiratie, datzelfde spel hadden wij ook. Je hebt echt een leuke kaart met het vogeltje gemaakt, de inspiratiebron is duidelijk te herkennen, maar toch anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf hoe je de vogel gebruikte van het memory spel. En wat een herkenbaar spel, ik heb hem thuis ook. Op zulke dagen is het gemis van je vader extra groot. Zo herkenbaar, dat gemis blijft voor mij ook als ik aan mijn ouders denk. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart. Lekker vrolijk papier heb je gekozen. En leuk dat je nog zo'n oud memory-spel in de kast hebt liggen. Mooie herinneringen om te koesteren.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart en wat leuk dat je door dat spel geïnspireerd bent. Dat spel heb ik ook veel gespeeld, leuk!

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe leuk is dat als je je laat inspireren door een spelletje (of iets anders) Soms door de vreemdste dingen. Het is een heel leuk kaartje geworden. Zo vrolijk en fris van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt leuk dat deze dezelfde is als het memoryspel.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig hoe je Diertjesdinsdag weet vol te houden. Die memory hadden wij thuis ook, ik denk dat mijn zus hem heeft. Nostalgie!
    Lieve groet,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah