maandag 26 juli 2021

Love is an infinite POWER * MiniAJ #9



Vandaag is het al 3 jaar geleden
dat we plots afscheid van
papa/opa moesten nemen.
De liefde voor letters, 
monoprints, schrijven, boekjes
maken, ...
delen we beide.
In mijn Mini Art Journal
vandaag een pagina die 
ik opdraag aan hem.


Het begon met deze start pagina.
Twee afdrukken die het niet
gehaald hebben in mijn
31 days of gellprinting - boekje.


De eerste was een afdruk waarop ik 
met buizen of cilinders afdrukken 
maakte op mijn gelliplate.


En de tweede is de ghostprint
waarbij ik de overschot 
van mijn letters gebruikte
als stencil.
De afdruk linksboven kwam al in
mijn 31 days of challenge - boekje .


Ik plakte de ghostprint gewoon in
mijn boekje en voorzag hem
van de datum, voor de rest wou ik de 
letters het verhaal laten vertellen.


Op de andere pagina
maakte ik met zwarte letters
een krachtige quote .


Dit werd het hele eindresultaat.
Ook al kan ik mijn papa niet meer knuffelen,
de kracht van zijn liefde is oneindig.

Vanavond komt mijn mama hier eten,
dan wordt deze dag voor haar
iets draaglijker.


Ik maakte alvast een broodpudding,
want dat lustte hij heel graag.
Hij is vandaag extra aanwezig. 💙


🙏 ☀️🌸


11 opmerkingen:

  1. Mooie pagina's in het teken van jouw vader. Sterkte, ook voor je kids en je moeder. Ik hoop dat jullie vandaag veel mooie herinneringen kunnen ophalen samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie ode aan je vader, Sarah!
    Natuurlijk mis je hem elke dag, maar op deze dag zal hij extra in je/jullie gedachten zijn, sterkte!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt Sarah!
    Mooie gedachtenis aan je vadr!
    Fijn dat jeje moeder zo kunt steunen en dat je samen herinneringen kunt ophalen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte vandaag Sarah!!
    En mooi om zo een pagina aan je vader te wijden. En samen met je moeder eten is fijn. Goed om op zo'n dag bij elkaar te zijn.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, al 3 jaar, wat gaat de tijd toch vlug ! Mooi, om je vader zo te herdenken, en de dag samen met je moeder door te brengen. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie pagina ter gedachtenis aan je vader Sarah.....heel speciaal op zo'n dag als vandaag.
    Fijn dat je moeder bij jullie komt eten....maar er samen een mooie avond van....strekte!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt geweldig gemaakt, krijg er kippevel van, en lief dat je moeder bij je komt eten op deze dag.
    Sterkte vandaag.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie herinneringen aan je vader heb je gemaakt. Fijn dat je moeder bij jullie kon eten. En vast ook herinneringen aan haar man, jouw vader, ophalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige pagina's heb je gemaakt in je ArtBook ter nagedachtenis aan je overleden vader Sarah...zulke dagen blijven speciaal en ik hoop dat je een fijne avond heb gehad samen met je moeder en je kinderen..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, dat is 3 jaar geleden. Je hebt prachtige pagina's gemaakt. En wat fijn dat je mama komt en dat je een gerecht maakte wat je vader zo lekker vond. Dan is hij extra dichtbij...

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah