donderdag 29 juli 2021

Travelbook en kadootje



Het tafelzeil dat ik onlangs
kocht vind ik zelf zo mooi, dat
ik er voor mezelf ook een 
zakje in maakte.


Eentje voor mijn travelbook.
Die had er eigenlijk al 1, maar er 
waren vlekken opgekomen 
 die ik er niet uit kreeg.
Dus ik tornde de naden los,
zodat ik de binnenkant weer
kon gebruiken. Het patroon
had ik netjes bewaard.
Dus mijn zakje was snel klaar.


De tropische print past wel bij 
een travel book.


Er was ook nog een nichtje jarig en 
voor haar maakte ik ook nog 
een zakje, daarin stak ik een
potje confituur, een lekkere koek
en een bijpassend kaartje.

Fijne dag !

 

8 opmerkingen:

  1. Je gaat maar door en ik heb heel veel moois gemist, wat is dit weer schitterend met die mooie print en het cadeau is ook heel lief en lekker!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi tasje voor je travelbook Sarah
    Ook de kaart en kadootjes zijn leuk daar zal je nicht blij mee zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat maak jij toch mooie en leuke kadootjes.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu wordt je travelbook vast nog vrolijker gevuld met zo'n gezellig zakje er omheen.
    Je nichtje boft met jou als creatieve tante, wat een leuk cadeau kreeg ze van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat maak je toch altijd leuke hoesjes en tasjes. Heb je patronen of verzin je het helemaal zelf?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke cadeautjes Sarah, lekker zo'n potje echte confituur

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi tafelzeil is dat. Je zakjes zijn gaaf en het cadeautje voor je nichtje is ook weer zo origineel!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah