zondag 28 november 2021

Eerste Advent 🕯️



Vandaag zette ik met de kinderen
de kerstboom op.
We waren er zo aan toe om voor
nog meer lichtpuntjes 
te zorgen in huis.
Dit jaar hingen we enkel al mijn
gestipte exemplaren 
in de 🌲.


Hier nog een paar 
detailfoto's.


Ik stipte het patroon 
' Dots of light '.
Ik liet ze vorig jaar al zien op
mijn blog, maar vandaag 
toch nog een keer omdat ik
er zelf zo blij van wordt. 


Deze 6 waren oude kerstballen
die ik wit verfde en vrij stipte.


Onze paarse piek die staat er 
voorlopig op.
Ik ga nog uitkijken voor
een mooiere piek om op
te stippen en anders ga ik deze ook
een witte laag geven.
Dat ideetje moet nog even rijpen.
Maar onze boom staat er heel
gezellig bij.


Ons eerste kaarsje 🕯️ brandt.
Deze keer geen adventskrans,
maar 4 kaarsjes op een bord.
Ernaast de kerststal die 
Jaro maakte.


Een werkje dat hij maakte met
Kerstfiguren in bijenwas. 

Ons seizoensplekje is nog in
' Herfstmodus ' ( zie bericht 
van gisteren ) dat verander ik
na Sinterklaas. 

Fijne eerste advent 🕯️!






8 opmerkingen:

  1. dat ziet er heel gezellig uit, mooi dat je nu genoeg ballen hebt voor de hele boom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi die gestipte kerstballen in de kerstboom Sarah. Heel vrolijk en zo gaaf dat het allemaal eigen handwerk is. Lekker genieten, aan sfeer ontbreekt het niet.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig ziet het eruit, met je mooie kerstballen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er bij jou weer top uit !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig die stipkerstballen, Sarah
    en wat een mooie kersstal maakte Jaro!
    liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die kerstballen zijn toch zo gaaf! Niemand heeft dezelfde ballen als jullie. Het stalletje is ook heel mooi, sfeervol zo bij jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij hebben ook getwijfeld, wel of geen boom dit weekend, maar we waren er nog niet aan toe, dus nog niet gedaan.
    Die van jullie is wel héél erg gezellig, met die mooie ballen! Wat heb je die toch mooi gestipt vorig jaar.
    Ik zou de piek inderdaad ook doen, deze paarse is mooi, maar wit maken en stippen maakt het helemaal bijpassend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt zo mooi je eigen gemaakte ballen en alles staat er mooi bij.
    Ja nu ga ik de mijne ook naar beneden halen alvast...we zouden het vlg weekeinde doen, maar ik zie ze nu overal en we kunnen echt wel gezelligheid gebruiken..ben nu toch aan de poets (als ik op tijd achter de pc vandaan ben dan) al is het alleen de boom met lichtjes. En de rest later ;)
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah