zaterdag 6 november 2021

Mijn stippenschrift # 7 ' Laatste opdrachten '



Mijn stippenschrift is vol!
Ik volbracht alle opdrachten.
Ik laat jullie even mee zien.


Het laatste hoofdstuk dat ik nog
moest afwerken waren voorgedrukte
patronen stippen. 
( Dit is eigenlijk een hoofdstuk
in het midden, maar ik werkte het 
boek af op mijn manier. )


Hier stipte ik het patroon
' Inner Circle '.


Dit is het patroon ' Little light'.
Zoals je ziet koos ik totaal andere
kleuren dan het voorbeeld.


Voor ' Ronduit vierkant ' koos
ik kleurtjes die me een jaren
70 gevoel geven.


Hier zie je het duidelijker.


De volgende opdracht was het
patroon ' Light Beam '.
Stipstijl ontwerp dit patroon in
twee kleuren combinaties.
Ik koos voor de roos- groene versie.


Heel frisse kleurencombinatie.


Als laatste was er de grote opdracht
' Stip Triple '
Het kiezen van de achtergrond 
was moeilijk.


Maar uiteindelijk koos ik voor
het intensere blauw.


Deze opdracht maakte ik 
ook nog af. Tof om te zien hoe
kleuren elkaar beïnvloeden.


Ik gaf de voorkant van mijn schrift
nog een persoonlijke toets.


Mijn naamstempel kwam er op,
wat leuke hand-made stempels en 
een gestipt rondje wat ik een paar 
keer copieerde en op de cover plakte.
Vervolgens plastificieerde ik heel
het schrift.
Het is een boek boordevol inspiratie,
die ik heel vaak weer zal vast
pakken om in te kijken.
Het is echt MIJN
inspiratie- schrift geworden.
Ik ben er in begonnen eind
november 2020 en beetje bij
beetje zag ik het groeien.

Stippen is zo fijn om te doen!
Ik heb nog 
zoveel ideetjes in mijn hoofd.

Het was heel fijn met ons nichtje,
dat kwam logeren.
We werkten samen aan de 
geboortekaartjes, maar we hebben nog
veel te doen. De baby is voor begin
maart, dus we zijn ruim op tijd
begonnen. Zo fijn dat we dit
dit samen met haar kunnen delen.

Fijn weekend!

 

7 opmerkingen:

  1. Hier heb ik ook even terug gelezen. Wij waren en paar dagen weg en ik heb veel gemist, maar nu neem ik af en toe een paar minuutjes om op visite te gaan bij blog vriendinnen.
    Je maakte veel moois en zo te lezen laat je ook veel dingen zien die je al eerder in het jaar maakte omdat je nu druk bent met andere dingen (vakantie kinderen en een zwanger nichtje, leuk om daar samen de geboorte kaartjes mee te maken!!)
    Ik kom morgen weer terug met een berichtje, dan gaat het "gewone" leven weer beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig naslagwerk Sarah
    Daar heb je al veel stipplezier van gehad en in de toekomst vast ook wel, heel mooi resultaat!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, wat heb je dat mooi gemaakt en wat handig om als naslag te hebben! Heel mooi hoor! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn heel wat stipjes die je hebt gezet, heel mooi allemaal! Ik vind vooral die met die blauwe achtergrond mooi. Knap hoe je steeds de verschillende kleuren weet te combineren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi en handig boekwerkje is het geworden, de retrostippen zijn een gaaf idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw dat is een mooi persoonlijk naslagwerk geworden Sarah. Mooie werkstukken heb je gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed van je zeg om het hele schrift te hebben doorgewerkt. Ik ben blijven hangen en 'moet' het eigenlijk weer eens gaan oppakken.
    Je pagina's zien er geweldig uit, heel leuk zo'n naslagwerk van jezelf.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah