zondag 7 november 2021

Stickey Sunday # 18 * Handletteringschrift # 5/4 ' Start the day with a smile '



Ook deze zondag laat ik nog wat 
quotes zien uit mijn
Handletteringschrift.
Allemaal quotes om de dag
goed te beginnen ๐Ÿ˜‰


Laten we elke dag 
bijzonder maken.


Ik werd vandaag gewekt door de 
zon , die binnen in de kamer scheen.
Het wordt vast een 
prachtige dag.


Hier zie je een overzicht van de
rechtse bladzijde.


Op de linkerkant plakte ik een
quote die ik uit een magazine haalde.



Hier zien jullie de hele pagina.
Aan de zijkant plakte ik weer
washitape voor de afwerking.

Maak er een mooie
zondag van.
Ik ga alvast verse broodjes halen
voor het laatste ontbijt van de
herfstvakantie.

๐Ÿ‘‹











 







6 opmerkingen:

  1. Dat zijn weer mooie pagina's.
    Eet smakelijk zo en fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ook een prachtig begin vd dag.
    Ik kijk mijn ogen steeds uit, zo mooi al die herfst kleuren.
    Mooie quotes, ik zal ze vandaag met mij meenemen. ๐Ÿ˜

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg deze handlettering, Sarah
    Prachtig afgewerkt wer!
    Geniet van jullie laatste vakantiedag!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heb jij je lekker laten gaan ! mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn mooie quotes en leuke pagina's.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah