zondag 12 maart 2023

'Baby's' Handletteringschrift #15/4 * Stickey Sunday #6/2023



Vandaag toon ik een pagina die ik 
maakte met tijdschriften die de bib
afvoerde.


Ik had er plezier mee om allemaal
snoezige baby's uit te knippen en 
er iets leuks mee te maken.


Hier zien jullie de hele pagina.
Schattig hé?


Op deze pagina schilderde ik
bovenaan de tekst.
Met stempels van MD, washitape
maakte ik het tot 1 geheel.


Aan de linker kant kwam een pagina uit
een handlettering magazine.
Aan de zijkant weer washitape.


Wat een gelukkig dat de bib de boekjes
wegdeed. Het leverde twee mooie pagina's
op in mijn handletteringschrift EN er staan
heel interessante artikels in.

Fijne zondag 

5 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit !!!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om op die manier met oude bladen te werken, daar kun je nog veel meer mee doen . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo kan je toch nog wat moois maken met spullen die weg worden gedaan. Ik heb nog even op je blog rond gekeken en je hebt prachtige kaartjes en het leuke cadeau voor Leo gedeeld.
    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel leuk gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Sarah,
    Haha, leuk gemaakt!
    Op dit tijdschrift ben ik jaren geabonneerd geweest, lang geleden...
    Is dit een hint? Is er iemand klaar om oma te worden? ;o)
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah