maandag 6 maart 2023

Een kaartje voor Leo 🦁



Afgelopen zaterdag werd Leo
1 jaar!
Met een stukje behangpapier
maakte ik dit kaartje.
Het komt uit een boek met allemaal
staaltjes behangpapier voor 
kinderkamers. Ik heb het al heel lang
en regelmatig verwerk ik stukjes papier.
Onlangs kwam ik de leeuw tegen en 
ik dacht onmiddellijk aan een
kaart voor Leo. 


Omdat de tekening al mooi is
op zijn eigen, kwam er gewoon nog
wat tekst op.


Vanbinnen kwam in veel kleuren
nog een tekstje met mijn oude potloden.
De pennenzak is half gemaakt door Nomi.
Zij weefde als kind een lapje. Het was een
beetje een scheef lapje, maar ik haakte er
nog wat kleurtjes aan zodat het een recht
lapje was en ik maakte er een pennenzak van.
Als ik de pennenzak boven haal word ik
altijd blij en komen er veel leuke
herinneringen boven. 

Morgen het kadootje voor Leo!

Fijne dag!



 

12 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad een mooie tekening, daar hoeft niks meer bij!
    De grote 1 is wel een leuk detail, want als je 1 wordt is dat wel een hele bijzondere leeftijd vind ik.
    Ach kijk die etui toch eens, wat een mooie blijvende herinnering is dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart voor de jarige Leo, Sarah
    Prachtig dat behangpapier
    En dat etui vind ik ook zo mooi kan me voortellen dat het een mooie warme herinnering is!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk en toepasselijk!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd deze kaart voor de jarige, en je bent aan de achterkant ook nog los gegaan, super.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk dit kaartje voor Leo. En dit stukje behang is zo toepasselijk. Je hebt er echt iets eigens van gemaakt met de naam en de grote 1.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een heel leuk kaartje voor Leo. En het etuitje heeft een mooi verhaal. Daar houd ik van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Sarah,
    Wat een leuke kaart! Tof die behangpapiertekening...
    Leuk dat je zo van die zelfgemaakte pennenzak houdt!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve, passende kaart voor Leo!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee hele leuke onderwerpen in een bericht. Kaart is heel lief en leuk en het verhaal van het pannenzakje, daar houd ik van, heerlijk zulke herinneringen.
    Liefs en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kaart voor de jarige Leo. En wat leuk deze kleurige etui met herinneringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een grappige kaart, meer is ook gewoon niet nodig toch? En soms zijn er ook zulke mooie behangstaaltjes. Jij weet ook altijd overal wat van te maken, ik vind dat ook zo leuk, zo wordt het etuitje nog specialer. groet. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah