vrijdag 3 maart 2023

Twee warme Hoody's



Afgelopen maandag was Moriander jarig.
Ik maakte voor hem deze hoody.


Hij vond hem mooi en dacht dat ik hem
had gekocht in de winkel.
Toen ik zei, nee hoor handmade, trok 
hij grote ogen. 


Zijn kaartje had ik al een hele tijd 
geleden klaar en toonde ik al op mijn blog,
 maar het past wel mooi bij de trui, 
dus jullie krijgen het nog eens te zien.


En als de overlock er dan toch staat is
een tweede trui maken zo gebeurd.


Deze keer eentje voor mij.


De stof heeft een hele mooie print en
vanbinnen is hij grijs met een heel
zacht stofje, ideaal voor deze koude dagen.

Morgen laat ik nog een kadootje
voor Moriander zien.

Fijne dag!



6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie reactie als hij denkt dat het een gekochte is. Gefeliciteerd nog met Moriander.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige trui voor je zoon, mooi patroon met de mouwen in twee kleuren. Gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi !!!!
    En congrats met de grote jongen !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allereerst van harte met Moriander, Sarah 15 jaar alweer!
    Je hebt een prachtige sweater gemaakt leuk met dat diagonale patroon!
    Ook je eigen sweater vind ik erg mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo, wat zijn ze goed gelukt!!
    Vooral die voor Moriander vind ik mooi. Die schuine schouder, gaaf hoor, stoer!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah