dinsdag 30 mei 2023

GerJanne daagt Sarah uit #8 'Allerlaatste restjes'



Vandaag wil ik graag deze twee
kaartjes tonen.


Wat ik nog over had van de vorige
opdrachten, daar maakte ik
 restjeskaarten mee.


Van de streepjes had ik nog een 
flink stuk over.
Samen met Cats on Appeltree afdrukken
maakte ik dit kaartje.


De stempels kon ik een tijdje geleden 
lenen van Ilse en dan is het handig
om wat afdrukken te maken.
Als er dan weinig tijd is,
kan je snel toch een kaartje maken.


De allerlaatste restjes kwamen 
op dit kaartje.


Ook hier weer met COA - afdrukken.
De leuke teksten zijn van Margo,
daar drukte ik er wat van af, toen we 
samen gingen knutselen.


En zo had ik er nog twee kaartjes bij.


En samen met de andere opdrachten
van vorige dagen werd dit 
de collectie.
Ik ben benieuwd wat GerJanne deed
met de laatste restjes.

Morgen ben ik er met een kaartje
voor het KKT. 

☀️

Gisteren heeft Aranka weer een stap
vooruit gezet!
Ze ligt nu niet meer op de medium Care,
maar op een gewone kamer.
Er zijn al wat minder draden en 
monitors te zien en ze heeft al twee
dagen niet meer moeten overgeven.
De sondevoeding blijft doorgaan,
maar ze eet nu ook kleine hapjes 
gewone voeding.
Ze krijgt nog steeds heel veel medicatie,
waardoor ze heel slaperig is.
Ze heeft nu haar gsm op haar kamer,
waardoor ze ons kan bellen of een 
spraakbericht kan in spreken.
(Fijne motoriek is heel zwak, dus iets typen
of echt focussen op een scherm is
heel moeilijk)
Dit stapje geeft weer hoop! 👟

Bedankt voor al jullie lieve reacties
op mijn bericht van gisteren. 

☀️💜☀️





11 opmerkingen:

  1. Hey Sarah,
    Wat een ontzettend leuke restjeskaart. Echt mooi gedaan. Mooie serie met kaarten heb je zo gemaakt. Mooi hoor.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat fijn Sarah dat er hoopgevend vooruitgang is.
    Jij en GerJanne hebben een leuke opdracht uitgevoerd, ik zal het missen nu het klaar is. Vooral omdat ik het blokje dp ook heb, helaas thuis en ik ben op de camping 🥴😂
    Voor vandaag, heel veel sterkte maar weer, houdt ons op de hoogte als je dat nog wilt.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij had nog best wat restjes over zie ik.
    Ook deze 2 kaartjes zijn weer super leuk.
    Het 2de kaartje met de "puzzel-dp" achtergrond vind ik heel leuk bedacht.
    Wat fijn, een stap vooruit!!
    Hou daaraan vast, elke stap vooruit is er 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 toffe kaartjes Sarah. En elke vooruitgang is een stap meer in de goede richting. x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat het iets beter met Aranka gaat hopelijk kun je binnenkort zo’n leuke kaart naar haar sturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt toffe kaarten gemaakt met de restjes en de geinige stempeltjes. Fijn dat Aranka weer een klein stapje vooruit heeft gemaakt! Moed houden hé!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Sarah, wat fijn dat het allemaal ietsje de goee kant op lijkt te gaan. Dat die misselijkheid toch over is! Zo fijn voor haar! Daar word je zo moe van! Alle stapjes vooruit geven moed.
    Je kaartjes zijn erg leuk. Echt restjes kaarten. En hier net zo... door de berichten te plaatsen is er wat afleiding. Hier gaat het de andere kant op, maar dat is natuurlijk naar verwachting...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ieder stapje is er één, goed om te lezen dat er weer een gezet is.
    Leuke kaarten heb je gemaakt, vooral die met de heel kleine restjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook jij heb de laatste restjes mooi verwerkt. Grappige stempels heb je gebruikt. Wat fijn dat er weer een stapje vooruit gezet is Sarah. Elk lichtpuntje is er één.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah Sarah wat fijn dat er wat vooruitgang is en dat Aranka nu op een gewone kamer kan liggen
    Je hebt prachtkaaryen gemaakt met de restjes, het heeft jullie beiden geholpen deze challenge!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. goed nieuws dat Aranka op een gewone kamer is, dat is al een hele stap vooruit!
    Leuke kaartjes, tof die combi van mooie stempels en teksten met het mooie papier.
    Had vanmorgen een kaartje voor Aranka mee met de bedoeling om die aan de brievenbus vlak voor het werk te posten, maar er zijn werken en de brievenbus is verdwenen... Morgen dan maar hier ergens proberen te posten, op de weg van en naar de bushalte is er geen postbus...
    Dikke knuffel
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah