zaterdag 13 mei 2023

Mijn verjaardagspost!



Vandaag ben ik al een maandje 44 jaar en
wat werd ik verwend met vele kaarten.
38 stuks!


De meeste komen natuurlijk uit
blogland. Ik ben bij iedereen langs 
geweest om te bedanken, maar op mijn
blog ga ik dat nog een keertje doen.


Van links naar rechts:
 Ineke, Enny, Margo, Marfien, Jeanet, Hermien,
Angélique, Diny, Daniëlle, Annemarie & Merit,
Godelieve, Daphne, Ingrid, Nelleke, Femminde, Yvonne


GerJanne, Jantine, Eri, Irene, 
Angelique, Nancy, Martha, Margreet, Nele,
Nancy, Marjan, Colien en Elly.
BEDANKT allemaal voor de
mooie kaarten.


Ook dit jaar kreeg ik van familie en
vrienden leuke kaartjes.


De hele kaartenbende verhuist nu naar boven, waar ze een jaartje blijven hangen in mijn slaapkamer.

Fijn weekend!

 

3 opmerkingen:

  1. Gaaf , geniet ervan !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige felicitatiekaarten, Sarah
    Jij bent goed bedacht!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nogmaals.... héél graag gedaan.
    Wat kreeg jij veeeeeeel kaarten zeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah