dinsdag 22 oktober 2024

Being you is your power #Brushletteringboek #11



Ik schilderde weer
 een nieuwe pagina.


Op een avond maakte ik
deze tekst in potlood.


En deze.


Op een mooie zondagmiddag 
twee weken geleden zette ik
me op terras om het te schilderen
in het zonnetje.


Het begon te overtrekken dus 
moest ik mijn spullen verplaatsen,
maar zo ver was is al.


De basislaag was klaar.
Mijn potloodlijnen kan ik
nu weggommen.


Zeker als ik teksten schrijf 
dan gebruik ik veel hulplijnen
zodat alles netjes staat.


Op een andere dag gaf ik alles nog 
wat verdieping en mijn 
aquarel was klaar.


De tekst, die gaf ik wat meer
omlijning.


Wees vandaag gewoon jezelf,
want daarin schuilt je kracht!

Fijne dag! 







4 opmerkingen:

  1. Ik vind het weer helemaal waar wat de tekst zegt.
    Wat heb je dit weer mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie pagina's voor in je journaal
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je weer mooi gemaakt, Sarah
    Prachtige teksten en mooi omlijst met mooie tekeningetjes
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super geworden zeg!! En past goed bij de lampjes kaarten die ik gisteren maakte (haha)
    Fijn dat je jezelf zo lekker kan uitleven in de zon met kleurpotloden.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah