zaterdag 19 oktober 2024

Dots of hope - 'Hoop doet leven'



Sinds deze week hangt dit 
mooie bord aan mijn muur.


Ik stipte het reeds in april.


Ik koos voor vrolijke kleuren.


Oker, turqouise en roos/paarse 
tinten het past altijd samen. 


Ik stipte het patroon
 'dots of hope' van Stipstijl.


Sinds mei had het 
een mooi symbolisch 
plekje gekregen bij een foto
van mijn broer en ik, daarnaast 
een smurf die zijn duim opsteekt,
allemaal om hem veel positiviteit 
en kracht op te sturen.
'Dots op hope' met een 
diepere betekenis erachter.


Deze week bakte ik het eindelijk af
en kreeg het bord een plekje aan de 
muur die goed aanvoelt.


Ik hing het bord op net onder
mijn gestipte klok.
' Hoop op nog veel
tijd samen '
❤️

Hij heeft nog 1 chemo te gaan 
en hopelijk is dan het vooropgestelde 
resultaat behaald en kan hij weer 
zijn leven opbouwen. 


Afgelopen donderdag was het ook 
'Dag tegen kanker'
Er even bij stilstaan en juist deze
week dit bord een nieuw plekje 
geven, voelt goed.
'Hoop doet leven' 

Fijn weekend!











8 opmerkingen:

  1. Mooi gestipt Sarah
    En wat een mooie symboliek zit hierachter
    Hopelijk mag de chemokuur aanslaan, veel sterkte!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig bord, vooral door de gedachte erachter. Heel veel sterkte, ik hoop met jullie mee op positieve berichten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige creatie.
    Het hoekje is mooi, maar ik vind het even zo mooi aan de muur hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig gestipt bord! Het hangt daar prachtig bij al je andere gestipte creaties!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi bord met prachtig stipwerk. Hopelijk brengt de symboliek jullie veel geluk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie borden zijn het geworden, veel sterkte toegewenst want het blijft spannend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gestipt en heel betekenisvol geworden. Hopelijk slaan de behandelingen bij je broer aan. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig bord is het geworden. Met een mooie betekenis. Hier ook een broer (van Peter) met de diagnose kanker. We hebben goede hoop! Ik duim voor jouw broer!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah