maandag 28 oktober 2024

Gestipte bel



Vandaag weer een mini projectje
waar ik zo blij van word.
Ik pimpte mijn oude fietsbel.


Deze paarse bel zat vroeger op mijn
fiets maar hij lag al een tijdje bij
het fietsgerief.
Door inspiratie bij Stipstijl dacht ik
ineens aan mijn paarse bel.


Ik begon er het patroon 
'Binnenste Buiten' 
op te stippen. 


Dat werd dit resultaat!
Leuk hé?
Daarna moest er nog vernis over.
Ik kon kiezen tussen satijn of
blinkend, ik koos voor satijn.


Daardoor werd de bel iets minder
blinkend, maar omdat mijn fiets ook
al oud is, vind ik dat wel passen.
(Ik kreeg deze fiets op mijn 14 jaar of zo,
dus meer dan 30 jaar oud)


Samen met de bloemen is het wel
echt een leuk geheel.


En helemaal passend bij mijn fietszakken en
mijn zelfgemaakte fietszadelhoes.


Ik fiets bijna dagelijks en zie je me al
glimlachend op mijn fiets zitten omdat
ik zo blij word van dit kleine projectje.

De kinderen hebben herfstvakantie,
dus het is hier weer gezellig druk. 😉

Fijne dag!











 

5 opmerkingen:

  1. wow wat een mooie gestipte fietsbel is het geworden, sjiek hoor
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat ontzettend gaaf!! Zo zie je maar dat functioneel ook zo mooi kan zijn.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zo'n opgepimpte bel Sarah!
    Jij bent zuinig met je fiets!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is mooi geworden, en wat leuk dat je al zo lang een fiets hebt. Bijna niet te geloven.
    Fijne avond en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee om je fietsbel te pimpen, wordt je vast een keer aangehouden door een agent die stiekem wil weten hoe je aan zo'n mooie bel komt . . .
    Hier is de vakantie al weer voorbij

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah