dinsdag 21 augustus 2018

Diertjes Dinsdag # 18


Vandaag maar liefst twee 
kaartjes op deze diertjes dinsdag.
Wat is de walvis leuk!
Deze kaart is iets drukker en ik
gebruikte papier van de Action
met golven erop.


Deze is rustiger.
De golf is een mooi stansje 
van crealies.


Hier zie je ze alletwee samen.

Een nieuwe gsm is best leuk en
hij werkt zoveel sneller dan mijn vorige,
foto's trekken is zoveel prettiger.
Die verloren foto' s daar zet ik me wel
over, al bij al valt het nog mee.
Ik had onlangs heel wat op de
computer gezet.
Het zijn vooral wat creatieve projecten
van naaiwerkjes en kaartjes,
die al afgegeven of verzonden zijn...
De foto's van mijn dagje Colien
vond ik terug in Messenger.


Ik gaf haar een grote rondleiding
door Antwerpen.
Ondertussen babbelen we gezellig
en aten ergens een broodje.


Zie ons stralen!

15 opmerkingen:

  1. leuke walviskaartjes! ik vind het golfjespapier heelleuk!
    Toffe ontmoeting met Colien, jullie stralen idd!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige kaartjes Sarah!
    Wat fijn dat je samen met Colien zo'n leuke middag hebt gehad.....mooie foto!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn deze kaartjes toch leuk geworden. Het papier van Action komt hier erg goed van pas. Dat was dus wel een gezellig dagje met Colien. Leuk om elkaar zo te ontmoeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat zijn je walviskaarten gaaf geworden Sarah, heel tof met het golfjespapier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 2 toffe kaartjes Sarah, leuk hoe de verschillende merken zo mooi combineren. Vrolijke foto van jouw en Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allebei super leuke kaartjes en wat een stralende foto, heel goed te zien dat jullie een toffe dag hebben en die zal je deugd gedaan hebben Sarah!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee prachtkaartjes! En wat gezellig, op de foto met Colien! Heel erg leuk zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben. En wat zijn je kaartjes gaaf geworden, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat mooie kaartjes, die walvis is zo leuk, en het papier past er prachtig bij ! En super, dat je zo'n mooie dag had met Colien!
    Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beide kaartjes vind ik heel mooi Sarah! Gezellig kiekje samen met Colien.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah wat een leuke ontmoeting!! Dat doet goed denk ik! En je kaartjes zijn weer helemaal leuk! De walvis blijft een heel leuk diertje. Knap dat je het zo lang volhoudt op de dinsdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaartjes en de eerste mag wat drukker zijn, hij is wel heel erg leuk hoor. Mooie foto ook, wat bloggen toch al niet teweeg brengt. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Sarah,

    Wat een super leuke walviskaartjes. Mijn stans zit nog ongebruikt in mijn Marianne-mapjes... zonde... Maar je geeft me inspiratie! haha, nu nog tijd vinden...

    Fijn dat je 't zo gezellig had met Colien!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel gezellig, je dagje met Colien! Fijn dat je nog foto's terugvond.
    En nu lekker genieten van je nieuwe gsm.
    Leuk deze diertjes kaartjes!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, de walvis is tof en wat maakte je er mooie kaartjes mee! Gezellig dat de kinderen lekker dicht bij huis kunnen chillen! En wat goed dat je het voorlezen even hebt afgezegd, neem je tijd!
    Ik geniet nog steeds na van ons uitstapje, zo leuk dat we elkaar hebben ontmoet en een heel gezellige middag hebben beleefd.
    grt.Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah