zondag 19 augustus 2018

Sticky Sunday: Meisje met gietertje



 Vandaag ben ik er nog eens met
een Sticky Sunday kaartje.
Ik maakte hem al wat eerder want
tot knutselen kom ik maar niet.
Ik gebruikte vele zomerse en fruitige 
tapejes en een lief afdrukje,
dat ik kleurde met copics.


Ik heb een nieuwe gsm.
Mijn contacten en foto's waren
niet meer te redden. 
Heel jammer !!
Anderzijds heb ik nu wel een
nieuw ' modern ' toestel en
dat is ook fijn, ik moet wel alles
vragen aan Aranka en het leren 
ontdekken vraagt veel tijd.
Maar het komt vast goed!

15 opmerkingen:

  1. wat een schattig stempeltje, heel lief kaartje met die kleurrijke tapejes!
    succes met de gsm-lessen! ;-)
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje gemaakt met tape. Succes met je nieuwe telefoon.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje Sarah, het knutselen komt vanzelf wel weer! Wat jammer dat je al je foto's kwijt bent.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo die Sarah,
    je bent al helemaal weer in het oude ritme. Wat een super gave dingen heb je weer gepost. Zo leuk allemaal weer. Tof rokje en mooie kaartjes. En wat jammer van je GSM. Hoop dat je nog een backup hebt van je foto's.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief kaartje met tape als achtergrond. Hopelijk kun je met je nieuwe telefoon nieuwe foto's maken van je liftkaarten . . .
    We zien wel hoe het loopt. Sterkte met alles

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke vrolijke kaart. Balen dat je je foto's kwijt bent, maar waarschijnlijk ben je er met je nieuwe telefoon toch op vooruit gegaan.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk en fleurig en kleurig kaartje! Hou ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi en schattig kaartje, heel lief afdrukje ! Ook je vorige creaties zijn super mooi. Jammer van je GSM, maar tof, dat je hulp hebt om de nieuwe GSM te leren kennen. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een nieuwe telefoon, even wennen maar ook zo genieten toch? Ik vind die ontwikkelingen zo gaaf. Mooi lief kaartje maakte je. Groet, nelleken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tja, dan kun je toch merken dat de jongere generatie er veel handiger mee is, hè? Maar het went wel en straks wil je niet anders meer.
    Je kaartje is schattig. Dat je niet aan knutselen toekomt snap ik heel goed! komt wel weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig kaartje, erg leuk! Jammer dat je telefoon niet meer te redden was, maar je bent nu wel trotse bezitter van een blitse nieuwe ;) en waarschijnlijk snel genoeg vaardig genoeg, zeker met wat hulp.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Er zijn nu andere prioriteiten voor jullie. Jouw kaartje is een droppie.
    Ik weet er alles van...ik vraag ook veel aan de kinderen m.b.t. mijn mobiel. Het is geen nieuwe, een krijgertje, en ik kan er een hoop mee. Alleen foto`s maken is geen succes, maakt alles roze. Dan leen ik gewoon de mobiel van mijn man even en app het door naar mijn mobiel ;)Ander kaarten fotografeer ik met een fototoestel.
    Sterkte nog Sarah.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke stempel.
    Zo schattig, zoals ze met haar kleine voetjes op het kadootje staat.

    Wat balen van je telefoon, alles kwijt, bah!
    Gelukkig kan je hier op he blog ook nog heel veel foto's terug zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superfris en fruitig kaartje Sarah. Lief dat lieve afdrukje op die vrolijke tapejes. Neem de tijd meisje, dat knutselen komt vanzelf weer zul je merken. Misschien als je na de vakantie wat meer me-momentjes hebt gehad.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah