vrijdag 17 augustus 2018

Vogel - ster - bloem hangertjes



Vanochtend wou ik een bericht schrijven 
voor ' Liften in de Zomer ',
maar mijn gsm (waar ook mijn foto's op staan)
is totaal gecrashed.
Dus vandaag toon ik iets uit mijn concepten.


Ik heb even de tablet kunnen bemachtigen voor
het schrijven van dit bericht.
Ik toon jullie sleutelhangertjes,
die ik maakte van vilt en stof.


Mijn gsm is binnen voor reparatie,
ze vonden de oorzaak niet direct,
hopelijk kunnen ze het oplossen want er staan
nog heel wat foto's van creaties op.
Heel vervelend gevoel om voor niemand
bereikbaar te zijn.
Hopelijk weet ik snel meer...
Gisteren met Colien was super tof, we maakten
een leuke foto maar die kan ik dus niet laten zien.
Tot....

8 opmerkingen:

  1. Heel vervelend allemaal, gelukkig had je deze foto's nog
    Leuke sleutelhangers Sarah, lekker zacht om vast te houden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat en super leuke hangertjes heb je gemaakt, Sarah.
    Wat balen van je mobiel. Hopelijk kan het nog hersteld worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey, wat naar dat je telefoon is gecrasht! Vervelend en onhandig... Gelukkig heb je onze selfie nog in messenger ;) En ik heb nog heel veel foto's, stuur ik je nog eens door! Ik heb nog niks met de foto's gedaan, gisteren geen puf meer en vandaag ook weer druk met van alles.
    Je hangers zijn erg mooi, gaaf gemaakt!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh jee, dat is echt héél vervelend!
    Zonder telefoon kunnen we tegenwoordig eigenlijk niet meer.....
    Hoop heel hard met je mee dat zed hem kunnen maken.
    Je sleutelhangers zijn erg leuk, dit zijn leuke kleine kadootjes vind ik.
    Leuke stofjes heb je ook gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hopelijk lukt het met je gsm, zou zo jammer zijn als je je foto's zou kwijt zijn, maakte ik mee met mijn laptop, alle laatste foto's van mijn moeder stonden er op...
    Leuke sleutelhangertjes!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo zeg dat is balen, net al die foto’s erop.... ,wat zijn die hangertjes leuk. Om zo kado te doen. Wat fijn dat de dag met Cliënt zo geslaagd is. Bijzonder hè da t bloggen. Enne, de kaart van gisteren is ook super tof. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie vilten sleutelhangers Sarah. Hopelijk is het probleem met je telefoon snel opgelost.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh balen van je gsm, zeg! Ik hoop dat het snel gerepareerd kan worden. De sleutelhangers zijn gaaf!! Super dat je Colien hebt ontmoet. Leuk !! Ben benieuwd naar de foto!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah