woensdag 22 augustus 2018

Beschilderde bordjes


Deze bordjes schilderde ik al
een tijdje geleden voor een vriendin.
De foto's was ik kwijt en dat vond ik zo
jammer, maar mijn vriendin 
had de foto's nog wel!
Happy me!


En zo kan ik ze toch nog tonen
mijn gepersonaliseerde 
geschilderde bordjes.


Bij ons vlakbij is er weer een 
gezellige zomerbar deze maand.
We hebben er al heel wat 
uurtjes doorgebracht.
Chillrijk in Wilrijk.
The place to be.
Vakantiegevoel vlakbij ❤️
Vandaag zijn er circusvoorstellingen
en vanavond is er een vuurspektakel.
Normaal ging ik overdag ook voorlezen,
net zoals de vorige jaren maar dat heb
ik even op pauze gezet.
Daar ontbreekt me echt
 alle energie aan.


10 opmerkingen:

  1. Heel leuk, die bordjes! En rust nu maar eerst even goed uit voor je al je activiteiten weer oppakt - zorgen voor jezelf is ook belangrijk, hoor.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig had je vriendin de foto's nog, want ik had ze niet willen missen.
    Zo leuk!!
    Gaaf, zo'n speeltuin dichtbij.
    Laat de kinderen maar lekker genieten, dan kom jij ook, door naar ze te kijken, tot rust denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook dat kan jij weer. Wat een geweldige bordjes zijn dit geworden. Leuke foto`s.
    Heel goed dat jij nu aan jezelf denkt. Nee is ook een antwoord, zeggen wij dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bordjes zijn prachtig. Heel leuk gedaan. Jij bent echt van alle markten thuis!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Sarah,

    Wat heb jij een vaste hand bij het schilderen... Dat heb je super mooi gedaan!

    Veel plezier nog in de zomerbar, de kinderen hebben het daar naar hun zin precies!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn de bordjes leuk geworden, Sarah. Fijn dat we de foto´s daarvan toch nog kunnen zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat prachtige borden, leuk, dat je doe foto's toch nog hebt. Ik kan me voorstellen, dat je nog niet aan activiteiten, zoals vertellen, toe bent, maar de kinderen zullen wel plezier hebben op de zomerbar. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig die bordjes Sarah, en heerlijk zo dichtbij een heerlijk plekje om te chillen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben jij een bezig bijtje. Super leuk die bordjes. En dat je even geen zin hebt voor te lezen is ook niet vreemd toch. Zo iets ingrijpends in de vakantie meemaken, maakt dat jij je zelf soms op pauze moet zetten. Maar wel fijn dat jullie daar zo kunnen genieten. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat creatief weer! Ze zien er zo leuk uit! Fijn dat je vriendin de foto's nog had. Heerlijk dat jullie zo dichtbij Chillrijk wonen. leuk voor de kinderen. Dat jij geen zin hebt in voorlezen snap ik volkomen! Kom eerst maar eens bij van alle drukte en emoties...

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah