zondag 25 juli 2021

Minifietsvakantie



We waren enkele dagen op
fietsvakantie.


We sliepen eerst in de tent 
bij vrienden. Daarna reden we door 
naar mijn mama, omdat het weer toch 
niet droog ging blijven, besloten we om
bij oma niet de tent op te zetten,
maar gewoon bij haar binnen 
te slapen. 


Ik nam mijn travelbook mee en 
liet me inspireren door de 
tekeningen op het tafelkleed.


Ik maakte een tekening van
onze kampeerplaats.


Ik nam ook mijn mini aquareldoosje
mee en schilderde dit.


Weer een mooie herinnering
vastgelegd in mijn Travelbook.

Fijne zondag. 







10 opmerkingen:

  1. Gezellig om er zo samen een paar dagen op uit te gaan. En wat een mooie creaties maakte je ondertussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tekenen en schilderen gaat je heel goed af (daarvoor ben ik niet in de wieg gelegd), je hebt mooie pagina's gemaakt. Leuk om er zo even op uit te trekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi deze pagina.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk deze minifietsvakantie Sarah!zo genieten!
    Vroeger toen mjn kinderen klein waren, deed ik dat ook eerst een fietsroute uitzetten en rijden om vervolgens in eigen tuin ons tentje op te zetten en te kamperen en potje koken op het primusje en lekker dingetjes eten wat anders niet mocht, gewoon genieten zo zal jij het ook hebben gedaan denk ik zo!
    Mooie creaties gemaakt voor jejornal!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, hoor! Zo samen op fietsvakantie. En dan krijg je het ook nog voor elkaar om iets te knutselen. Wat een prachtige bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mini of niet.....je gaat hier wel enkele MOOIE herinneringen aan over houden Sarah. Wat een LEUKE aquarel heb je ook nog gemaakt.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om op deze manier vakantie te houden, ziet er gezellig uit en is leuk om te doen. Je bloemenkaart is goed gelukt, dit fijne werk lukt mij niet meer, helaas

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een mooie plekje zo! Het ziet er zo leuk uit. En gewoon bij oma logeren kan ook heel leuk zijn natuurlijk. Je makte weer mooie herinneringen, zowel in de harten als op papier...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer leuke pagina's erbij, die bloemen zijn prachtig ! Ja, jammer van het weer hé, zo wisselvallig... Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah