zondag 11 juli 2021

Twee pennenzakken voor jarige Aranka



Ook voor jarige Aranka kroop ik
achter mijn naaimachine.
Vorig jaar kreeg ze voor haar verjaardag
twee pennenzakken ( Kijk HIER ) .
 Ze vind ze zo mega handig, 
dat ze er een tijd geleden nog twee 
vroeg met een zilveren randje. 
 ( Ik mocht ze naaien wanneer 
het me paste, ze kon wel gerust wachten )
Omdat zelfgenaaide dingen leuk zijn
om kado te geven, kwam het idee
om de zilveren versie toch nog
iets specialer te maken. 


De gouden pennenzak gaf ik stipjes met de
achterkant van een gom,
maar afgelopen jaar ontdekte ik
de stipkunst met stokjes.


Dus ik stipte voor het naaien
dit op de vinyl.


Na het naaien kreeg ik dit 
als eindresultaat.


Het is best moeilijk om op
foto te krijgen.


Maar jullie zien dat alles netjes
afgewerkt is met een zilveren randje.


En zo heeft ze weer twee zakjes om
haar stiften in te bewaren.
( Of andere dingen ... )
We vieren haar verjaardag pas morgen,
maar ze heeft het te druk met
haar jonge leven, dat ik gerust
 hier iets kan laten zien.

Morgen nog meer feestelijke post!

Tot dan!

PS. Een week na haar verjaardag 
deelde ze deze foto met me


Al haar Twinmarkers netjes 
opgeborgen. 😉




7 opmerkingen:

  1. Het is goed te zien hoor, in het echt zal het zeker mooier zijn je hebt het weer mooi gemaakt en gefeliciteerd met de jarige.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi gemaakt. Gefeliciteerd met de jarige.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk! EN dat stipwerk op vinyl. Wat een tof idee is dat.
    Fijn dat ze zo'n lekker druk jong sociaal leven heeft. Hoort er helemaal bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Top ! Zo een feestelijke pennenzak ! De jarige zal er zeker blij mee geweest zijn.
    Dikke proficiat voor de naaister en vorige de jarige.
    Groetjes, lairette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie tasjes, heerlijk als je je kinderen zo kan verwennen
    Natuurlijk ook een felicitatie voor Aranka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Sarah,

    Wat een geweldige pennenzakken maakte je voor Yarno en Aranka! Super mooi en zo fijn afgewerkt!!

    En ja, 20 jaar mama, da's ook voor jou een feestje hé! Ik voel me zelf ook altijd een beetje jarig als mijn oudste haar verjaardag viert! Dit jaar was dat al voor de 33ste keer...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah