vrijdag 16 juli 2021

Zakje voor KUBB



Twee jaar geleden kregen 
Jaro en Aranka van oma
( op mijn aanraden ) dit
Kubb spel kado.
En wat hebben we daar al een 
plezier aan beleefd!
De zak die oorspronkelijk bij 
het spel zat die was heel dun en
ik had toen al het idee om
zelf een stevigere zak te maken.


Ik tornde de naden los en kon 
dit dan als snijpatroon gebruiken.


De linten wou ik hergebruiken.
De stof moest erbij passen.
Er ging wat tijd over maar uiteindelijk
vond ik in de doe-het-zelf winkel
de perfecte stof: een tafelzeil met
palmbladeren erop.


Ik verraste de twee om het 
gemaakte zakje op de bank
in de gang te zetten.


Ik maakte het zakje extra stevig want ik
gebruikte het tafelzeil als binnen en
als buitenstof.


De linten passen er perfect bij 😉


Nog een zijaanzicht


Er kwam natuurlijk een
Handmade label op.


Ik maakte ook nog een binnenzak.


Daar bewaren we de spelregels in
en papiertjes om de ploegen te verdelen.


Hopla, het kan zo mee naar
het park.


Dat deden we toch in juni.
Nu is het wachten op droger weer.
Wat een regen afgelopen dagen!
Bij ons is er geen waterschade.

Morgen zien jullie dit mooie
stofje nog een keer verschijnen.



4 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een leuke stof. Handig dat het ook afneembaar is, want in het park zal het best eens vies worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker zomers en heel mooi gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je weer mooi gemaakt Sarah
    Leuk zo'n buitenspel
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah