woensdag 1 november 2023

Hoody met zeefdruk 🪴



 Ik ben afgelopen tijd in mijn
zeefdrukperiode.
Met trots laat ik jullie deze hoody (Hema)
zien die ik personaliseerde.


De druk bestaat uit meerdere lagen.
Dit was de eerste laag, na elke laag
moet het goed drogen.
Ik ben er dan ook enkele dagen
(telkens kort) mee bezig en het is
leuk om het te zien groeien.


Hier zie laag twee en drie


Laag 4 is een silhouet afdruk.
Het patroon komt van Bobbinhood,
maar ik gaf er wel mijn eigen draai aan.


Ik maakte een andere pot en ik
versierde de pot.
Goud is de 5 de laag. 


Hier het eind resultaat!


Ik maakte de afdruk ook op papier.
Het ontwerp is hier veel strakker en
het contrast met het roos en paars
is sterker. 


Op de voorkant kwam ook een plantje
in het roze. 


Deze keer haalde ik mijn inspiratie
van Pinterest. 
Eerst tekende ik het en dan sneed ik
het zorgvuldig uit in speciaal materiaal
dat geschikt is om te zeefdrukken.


Op papier komt de afdruk ook mooi
tot zijn recht.


Ik ben heel blij met mijn orginele trui.
Dat zie je op de foto die Nomi voor me trok.


Nog een keer de achterkant.
Het ontwerp staat niet helemaal recht,
merkte Nomi op, maar dat kan
de pret niet bederven.

Het ontwerp van het plantje zette ik
ook op een totebag, dat laat ik
spoedig aan jullie zien.

Het is hier herfstvakantie. 🍁🍂
Ik probeer mijn aandacht wat te verdelen over 
de kinderen door gezellige momenten te creëren:
lekker koken, een filmpje kijken, 
een optreden meepikken, een herfstwandeling 
maken met als afsluiter een
warme chocolademelk, wat langer uitslapen...

Dag 🍁

 



8 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Sarah.
    Jij bent ook "van alle markten thuis" hè. Dit is weer zo iets heel anders dan stippen, kaarten maken of mooie dingen naaien. Wat ontzettend leuk gedaan en zo mooi ook. Ik neem mijn hoedje voor je af.
    Heel veel liefs en een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat heb je dit tof gedaan, geniet van jullie vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave hoody heb je ervan gemaakt. Unieker kan het niet. Ik vind het heel knap gedaan. Ook het ontwerp op papier is fraai!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt superknap gemaakt! Je bent ook van alle markten thuis, superleuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel cool, zo'n zelf versierde trui, gaaf gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt geweldig!! Wat heb je dat mooie n knap gedaan.
    Die kleur staat je goed
    En geniet van de herfstvakantie. Het is ook echt herfstweer he?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een Prachtige trui is dit geworden. Heel mooi uitgewerkt en zodoende een hele originele trui.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Sarah
    Je hebt nu een unieke sweater
    Schitterend zoals je de achterkant hebt gemaakt
    En dat leuke plantje aan de voorkant
    Heel knap!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah